• Anonym (osäker)

Hur tolka?

Har träffat en man några gånger, han är spännande och våra möten är lustfyllda sköna och känns genuina. Han tar min hand o känns som han vill fortsätta ses. När vi väl har våra telefonsamtal känns det som vi är nära. Men mellan våra träffar o samtal tar han inte kontakt, kan gå veckor. Jag gillar att ha mycket kontakt och samtal om stort o smått. Vet inte om han tycker jag är för på när jag hör av mig. 
    Hur skulle ni göra. Kommunicera detta, lämna honom, sluta ta kontakt o se vad som händer? gilla läget?

• Svar på tråden Hur tolka?
  • felicityporter

Han vill ju endast ha dig som KK när det passar honom. Vill du inte ha den typen av relation så ska du avsluta, för han bryr sig inte om dig som person.

• Bagar Bengtsson

Om ni nyligen har träffats och han vill något mer än bara sex så borde han vara mer benägen att hålla kontakten.

En ny relation borde vara spännande och nyfikenheten borde vara stor. Ställer han inga frågor om dig, hur du ser på framtiden så kanske det bara är för sexet han träffar dig.

Gör det inte så svårt för dig, fråga honom. Visst, han kanske kommer ljuga men han kan även ge en förklaring om varför han uppför sig som han gör. 

• Meddelande borttaget
  • Dexter dot com

Jag skulle absolut fråga vad jag kan förvänta mig av honom så jag kan ta ett beslut om det han kan erbjuda är tillräckligt för mig eller inte.

• Anonym (OO)

Det här låter lurigt, ts. Skulle inte lita på en sådan man. Som andra har framfört: han tar kontakt med dig när hans behov pockar på. Det intrycket får jag i alla fall.

• Anonym (osäker)
    felicityporter skrev 2025-07-12 02:40:29 följande:

Han vill ju endast ha dig som KK när det passar honom. Vill du inte ha den typen av relation så ska du avsluta, för han bryr sig inte om dig som person.

När vi ses ställer han den typen av frågor som får mig att tänka att det är nåt mer ändå. Vilket gör det så komplext
  • Anonym (osäker)
    Bagar Bengtsson skrev 2025-07-12 04:45:10 följande:

Om ni nyligen har träffats och han vill något mer än bara sex så borde han vara mer benägen att hålla kontakten.

En ny relation borde vara spännande och nyfikenheten borde vara stor. Ställer han inga frågor om dig, hur du ser på framtiden så kanske det bara är för sexet han träffar dig.

Gör det inte så svårt för dig, fråga honom. Visst, han kanske kommer ljuga men han kan även ge en förklaring om varför han uppför sig som han gör. 

Tack! Det ska jag våga göra! 
  • Anonym (osäker)
    Anonym (Ljus) skrev 2025-07-12 05:25:28 följande:

Kan han vara gift, eller har ett förhållande? Det verkar som om han bara tar kontakt när det passar honom.

Han har en dotter från ett tidigare förhållande som han har vissa veckor, jag har varit hemma hos honom så gift och samboende verkar osannolikt men han kan absolut ha ett förhållande. Det är riktigt olustigt i så fall men snart förvånar ju inget längre. 
    Bagar Bengtsson skrev 2025-07-12 04:45:10 följande:

Tack! Det ska jag våga göra!
  • Anonym (osäker)
    Anonym (OO) skrev 2025-07-12 11:16:07 följande:

Det här låter lurigt, ts. Skulle inte lita på en sådan man. Som andra har framfört: han tar kontakt med dig när hans behov pockar på. Det intrycket får jag i alla fall.

Tack! 
Svar på tråden Hur tolka?