• barahaannah

Tempkurvor - tråden att diskutera och hjälpa varandra

Hej! 

Tänkte dra igång en ny tråd gällande tempkurvor där vi kan hjälpa varandra tolka och tyda. :)

Jag själv är nämligen rätt ny på detta och tycker det är så intressant, att följa sin egen men även andra. 

De flesta trådar som jag har varit inne på och läst gällande detta är gamla och verkar inaktiva så tänkte starta en egen för mig och för dom som vill ha hjälp med att diskutera och läsa av varandras kurvor. 

• Svar på tråden Tempkurvor - tråden att diskutera och hjälpa varandra
  • barahaannah

Jag och min sambo har försökt att få barn i 4 månader nu utan att lyckas. Jag har precis börjat med Natural Cycles och skulle gärna vilja ha hjälp med att tyda min graf, blir inte riktigt klok då den svajar och går upp och ner. 

Jag fick dessutom denna månad en väldigt snabb stegring - fick min första blinkande smiley på Clearblues ägglossningstest på tisdagen 1 juli och direkt dagen där på 2 juli på onsdagen en fast smiley. (Har aldrig haft så snabb skiftning förr) då jag testat med ä.test varje månad. 
    Jag tror att jag hade ägglossning på torsdagskväll och inte fredagen som Natural Cycles säger då jag hade väldigt mycket symptom på ä.lossning då. (Är absolut ingen expert, men tror och det kändes så)

Vad tror ni/säger ni om denna kurva? ????

Svar på tråden Tempkurvor - tråden att diskutera och hjälpa varandra