Spänningen!
Hej! Jag har tidigare för ett par 3 år sedan gjort ett inlägg om att jag tyckte det var svårt att hitta en tjej men mina förutsättningar. Normala skulle jag nog säga kort och gott. Ni som är nyfikna kan säkert hitta på det gamla inlägget.
Jag träffade min sambo för 2 år sedan. Hon är fantastisk på alla sätt och vis, vill INTE byta ut henne på något sätt.
Dock så har det börjat dyka upp kvinnor som stöter på mig, och jag har börjat falla för det. Nu är det en kvinna som jag har så jävla grymt sex med. Helt fantastiskt!!
Understryker 1!
Hon är så jävla snygg, singel och attraktiv. Hon vill mer, men jag är tydlig med Vart jag står med min nuvarande sambo. Tänker inte lämna henne. Hon respekterar och vi ligger vid tillfällen som ges.
Redan innan jag träffade henne så har min och min sambos sex svalnat. Nästan så de ökar när jag varit otrogen.
Jag känner mig sjuk, jag vill ligga med anka attraktiva tjejer jag ser! Även när min sambo är med så fantiserar jag om folk jag ser på gymmet, stan eller Vart som..
Men inte min sambo...
Jag går och funderar att prata om öppet förhållande.. tror dock att hon aldrig skulle klara det..
Hur ska man gå tillväga?
Jag älskar ju min fantasier, sexet och hur de skulle kunna vara. Mindre nöjd att bli väckt med det...
Hjälp till gärna!
Jag