• Johne30

Spänningen!

Hej! Jag har tidigare för ett par 3 år sedan gjort ett inlägg om att jag tyckte det var svårt att hitta en tjej men mina förutsättningar. Normala skulle jag nog säga kort och gott. Ni som är nyfikna kan säkert hitta på det gamla inlägget. 

Jag träffade min sambo för 2 år sedan. Hon är fantastisk på alla sätt och vis,  vill INTE byta ut henne på något sätt. 

Dock så har det börjat dyka upp kvinnor som stöter på mig, och jag har börjat falla för det.  Nu är det en kvinna som jag har så jävla grymt sex med. Helt fantastiskt!!
    Understryker 1!
    Hon är så jävla snygg, singel och attraktiv. Hon vill mer, men jag är tydlig med Vart jag står med min nuvarande sambo. Tänker inte lämna henne. Hon respekterar och vi ligger vid tillfällen som ges.

Redan innan jag träffade henne så har min och min sambos sex svalnat. Nästan så de ökar när jag varit otrogen.

Jag känner mig sjuk, jag vill ligga med anka attraktiva tjejer jag ser! Även när min sambo är med så fantiserar jag om folk jag ser på gymmet, stan eller Vart som..
    Men inte min sambo...

Jag går och funderar att prata om öppet förhållande.. tror dock att hon aldrig skulle klara det..

Hur ska man gå tillväga?

Jag älskar ju min fantasier, sexet och hur de skulle kunna vara. Mindre nöjd att bli väckt med det... 

Hjälp till gärna!

Jag

• Svar på tråden Spänningen!
  • Jimmy75

"Jag träffade min sambo för två år sedan. Hon är fantastisk på alla sätt och vis. Jag vill INTE byta ut henne på något sätt."

Jag har oerhört svårt att förstå hur ditt inre resonemang låter med tanke på vad du påstår om din sambo och hur du samtidigt agerar.

Om det kom till din sambos kännedom om din otrohet och hon lämnar dig, vilket ändå får betraktas som den sannolika konsekvensen, hur skulle du då tänka kring ditt agerande? Skulle det fortfarande vara värt det att mista din sambo för en otrohetsaffär?

• Motherinlaw

Jag kan relatera, på slutet så ville mitt ex typ aldrig ligga och så blev det att jag tänkte mer och mer på sex med andra. Under hennes graviditet så var hon riktigt kåt och då ökade mina fantasier om henne i samband med att jag fick älska med henne oftare. 

Så jag tror ändå de har samband vilket kvinnor inte verkar förstå, ska man behålla en vettig man så måste man släppa till och då inte död fisk sexa utan genuint. 

• Lynx123

Snälla, om det här.inte är påhittat, lämna din sambo så att hon kan få träffa någon som är värd att ha och som älskar och respekterar henne.

• Anonym (Desi)
    Motherinlaw skrev 2025-07-13 02:56:06 följande:

Jag kan relatera, på slutet så ville mitt ex typ aldrig ligga och så blev det att jag tänkte mer och mer på sex med andra. Under hennes graviditet så var hon riktigt kåt och då ökade mina fantasier om henne i samband med att jag fick älska med henne oftare. 

Så jag tror ändå de har samband vilket kvinnor inte verkar förstå, ska man behålla en vettig man så måste man släppa till och då inte död fisk sexa utan genuint. 

Efter förälskelsefasen svalnar i tresset för sex med partnen vanligtvis en del. Däremot brukar det inte försvinna, så länge man är någorlunda frisk. För en del kvinnor svalnar det sedan ytterligare i klimakteriet. 

Jag vet inte vad man gör om man som TS tappar intresset lite för den man är tillsammans med när det gäller sex. Är du allmänt en ombytlig person, som behöver pröva nya saker och variera det du gör i livet i stort, för att känna dig nöjd? Gillar omväxling och lite spänning?

I så fall kanske du inte ska vara i en relation över huvud taget, utan njuta av att vara fri. Vi är inte alla skapta lika, och det är O.K.
Svar på tråden Spänningen!