Otrogen i 1,5 år
Jag och min fru har vart tillsammans i 20 år gifta i 10 och de sista 6 åren har vi inte haft något samliv alls.
Hon sa att hon inte var intresserad alls av sex men kollade på porr och lekte med sina leksaker, glömde kvar dom i sängen, istället för att vilja försöka hitta tillbaka till varandra.
Lite problemet har vart att hon har vart utbränd till och från för att hon försöker få en karriär och fick en ålderskris men det har jag stöttat och det är jag som har tagit hand om hem och våran son under tiden.
Den senaste halvåret har hon uppfört sig konstigt, trimmar sig, nya underkläder när hon åker iväg och tar med sig mobilen över allt och lägger den upp och ner när vi siter tillsammans.
Nu kom jag på henne för en stund sen och först förnekar hon det men efter jag har ringt killen, som är en vi känner tillsammans som erkände allt, erkände hon tillslut.
Hon sa att det bara pågått i ett halvår men visade sig att det har vart ett och halv år.
Så alla tågbiljetter och hotellrum som jag har bokat till henne för att hon skulle komma iväg på olika intressen hon hade har bara vart för att träffa honom, känner mig så jäkla dum i efterhand och man borde fattat det redan då när man aldrig fick följa med men man trodde ju inte att det var nått.
Så nu har man gått här i sex år utan sex och väntat på att hon ska hitta sig själv så vi kan ha sex och så har hon haft någon annan.
Nu blev det bara massa ordbajs men vi ligger i skilsmässa och ska sälja huset så förhoppnings vis blir det sålt snart men det är skitjobbigt att vi fortfarande bor ihop och hon åker iväg och träffar honom under tiden.