• Linjana

Privata gynekologer

Hej,

Jag skulle gärna vilja ha tips på bra privata gynekologer/mottagningar i Helsingborg/landskrona/lund området.
    Vi har länge försökt med syskon (2år snart) men jag tror jag har fått pcos eller något annat som stör i processen. Jag har kontaktat min lokala gynmottagning men de rekommenderar bara p-piller för att få ?ordning på cyklerna?. Och de hjälper inte till med frtilitetsutredning.
    RMC svarade att de bara hjälper dem som inte fått barn än. 

Har någon tips på bra mottagning som är villiga att göra utredning och hjälpa?
    Tack!

• Svar på tråden Privata gynekologer
  • Anonym (Ci)

Jag hade tid bokat till Lunds ivf center innan jag fick ett överraskande plus 🙏 Den kontakten jag hade med dem var de underbara. Gick tidigare till gynakademin i Malmö och fick hjälp, men hon är hopplös att få tag på och ställa frågor eller boka ny tid. 
    Vi hade inte försökt ett år med syskon när jag pratade med Lunds ivfcenter och de föreslog att det fanns ett alternativ och vänta och få det betalt. Jag var dock inte intresserad av att följa regionens gång efter vändor fram och tillbaka och massa väntan för att få hjälp när vi inte blev gravida innan första barnet. 
    Så absolu hett tips att ringa Lunds ivf center ❤️

Svar på tråden Privata gynekologer