Fråga till män (kvinna med relationsproblem)
Ja, kvinnor får väl också svara om de vill, men det är männens svar jag är intresserad av.
Min man vet att jag alltid är kåt. Han däremot vill ca varannan dag. Kan ha sex varje dag men kommer oftast inte om det inte gått två dagar sedan sist.
Igår då så hade det gått två dagar. Han skulle upp jättetidigt, jag satt och jobbade framför datorn och la mig senare. När jag la mig var han fortfarande vaken. Han visade att han ville men jag sa ?nej, du borde ju sova?. Han skulle upp typ 4 timmar senare. Min tanke var att vi skulle vänta. Det är dessutom sexigare när det gått längre tid eftersom han är mer tänd då.
Nu på kvällen går han och duschar. Jättelänge. Går sedan och lägger sig. Jag kommer in efter 5 minuter. Naken. Han ignorerar mig helt. Glor på telefonen. Han har uppenbarligen runkat i duschen. Vilket innebär att han nu inte kommer att vilja ha sex på två dagar.
Självklart har han rätt att runka istället för att ha sex med mig, det är inte så. Men detta händer hela tiden och jag känner mig så? bortvald. Ligger vi i sängen och han råkar vara kåt så visst, då duger jag väl, men i övrigt så är det som att jag inte är värd ansträngningen.
Jag skulle vilja känna att han vill ha mig. Att han kan vänta en extra dag, eller anstränga sig pyttelite, för att jag är värd det. För att sex med mig är bättre än med hans egen hand.
Min fråga är, går detta över huvud taget att förstå för er män, eller känns mina känslor helt orimliga?