• Anonym (N)

Netflix abonnemang

Om jag har nyss skaffat basic abonnemang och vill uppgradera så att någon ska kunna använda mitt konto från annat hushåll . och uppdaterar. 
    Vad händer då med betalningen för den månaden? För jag har ju redan betalat, och jag planerar inte att fortsätta en månad till. 

Drar de av från mitt konto för den extra kostnaden, eller gör de så att de kortar ner tiden så att man istället får färre dagar?

• Svar på tråden Netflix abonnemang
  • Anonym (mons)

Om du redan har ett abonnemang och är mitt i en period och då ändrar abonnemanget så blir det ju för nästa månad, inte innevarande.

• Anonym (f)

Du betalar för uppgraderingen då det är vad du vill ha= ett extra konto åt annat hushåll. Du kan inte få färre dagar på ditt eget när du redan betalat.

• Anonym (N)
    Anonym (f) skrev 2025-07-19 19:46:53 följande:

Du betalar för uppgraderingen då det är vad du vill ha= ett extra konto åt annat hushåll. Du kan inte få färre dagar på ditt eget när du redan betalat.

Jo jag testade och jag fick faktiskt färre dagar istället för att betala för uppgraderingen. Jag får 3 veckor istället för 4. 
  • Anonym (f)
    Anonym (N) skrev 2025-07-19 20:07:14 följande:
    Jo jag testade och jag fick faktiskt färre dagar istället för att betala för uppgraderingen. Jag får 3 veckor istället för 4. 
    Det låter riktigt märkligt.
Svar på tråden Netflix abonnemang