• Anonym (Man)

Hitta en kvinna som gillar att styra mig i sängen?

Hur hittar jag en kvinna som gillar att styra mig i sängen, alltså inte i vardagliga livet bara i sängen, för det finns kvinnor som gillar att styra allt, även det vardagliga, jag är ute efter en seriös relation och inget annat?

• Svar på tråden Hitta en kvinna som gillar att styra mig i sängen?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2025-07-20 07:42:17 följande:

Hur hittar jag en kvinna som gillar att styra mig i sängen, alltså inte i vardagliga livet bara i sängen, för det finns kvinnor som gillar att styra allt, även det vardagliga, jag är ute efter en seriös relation och inget annat?

Är såna bara en fantasi eller finns de på riktigt?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man) skrev 2025-07-20 07:42:17 följande:

Finns det appar för sånt här?
  • Robert 832

Tror du får finna dig i att en kvinna som gillar kontroll kommer att vilja kontrollera dig i viss mån utanför sängen. 

• Kanonen56
    Anonym (Man) skrev 2025-07-20 08:04:49 följande:
    Är såna bara en fantasi eller finns de på riktigt?
    Det är bara en fantasi. Eller precis som Robert säger här innan. Då får du nog finna dig i att hon styr och jävlas om typ allt. 
  • Mkay

Du låter som min kompis ex Skrattande ja det funkade ju inte när det kom fram att han ville att hon skulle styra och bestämma i sängen. Tror du måste hitta en speciell typ av människa och det är väl stor risk att de vill kontrollera fler grejer i vardagslivet med. Var tydlig om detta från start i dejtingappar och på hemsidor så kanske du hittar rätt

• Anonym (Man)
    Robert 832 skrev 2025-07-20 11:30:13 följande:

Tror du får finna dig i att en kvinna som gillar kontroll kommer att vilja kontrollera dig i viss mån utanför sängen. 

Lite grann kan jag leva med men inte om allt
  • Anonym (Man)
    Mkay skrev 2025-07-21 08:12:06 följande:

Du låter som min kompis ex Skrattande ja det funkade ju inte när det kom fram att han ville att hon skulle styra och bestämma i sängen. Tror du måste hitta en speciell typ av människa och det är väl stor risk att de vill kontrollera fler grejer i vardagslivet med. Var tydlig om detta från start i dejtingappar och på hemsidor så kanske du hittar rätt

Vilka dejtingappar finns det för sånt?
  • Anonym (Man)
    Lazzi skrev 2025-07-20 11:13:44 följande:

Ja vem vill inte det 😉

Så jag är inte ensam om att gilla sånt här
  • Anonym (sommar)
    Anonym (Man) skrev 2025-07-21 08:28:27 följande:
    Så jag är inte ensam om att gilla sånt här
    Det finns ju appar där sex är i fokus men så finns det appar/sidor som är för dejting. Om du vill ha ett seriöst förhållande där du är mer sub i sängen så är det väl vanlig dejtsite du ska vara på men där du i din presentationstext skriver kort och lite fint om din undergivenhet i sängen.
    Snackar vi bara sex-kontakter så är det nån "lämplig" app som du säger. Då googlar man så hittar du säkert nåt.
  • Robert 832
    Anonym (Man) skrev 2025-07-21 08:25:51 följande:
    Lite grann kan jag leva med men inte om allt
    Väldigt få, för att inte säga ingen, vill bli styrd i alla avseenden i livet. Det är bl.a därför man i relationer som bygger på en d/s dynamik pratar om gränser.
  • Anonym (Man)
    Anonym (sommar) skrev 2025-07-21 08:46:27 följande:
    Det finns ju appar där sex är i fokus men så finns det appar/sidor som är för dejting. Om du vill ha ett seriöst förhållande där du är mer sub i sängen så är det väl vanlig dejtsite du ska vara på men där du i din presentationstext skriver kort och lite fint om din undergivenhet i sängen.
    Snackar vi bara sex-kontakter så är det nån "lämplig" app som du säger. Då googlar man så hittar du säkert nåt.
    Ja, endast för en seriös relation, finns det specifika appar inriktade på sånt eller vilka tänkte du på?
  • Anonym (sommar)
    Anonym (Man) skrev 2025-07-22 10:55:56 följande:
    Ja, endast för en seriös relation, finns det specifika appar inriktade på sånt eller vilka tänkte du på?
    Då tycker jag absolut match.com.  Den är en dejtsida där människor söker livspartner.  Skriv en profil där och var rak och ärlig så du sorterar bort de som inte är passar dig. En rak presentation kanske lockar mer än det chockar? Sen får du ta dig en funderare på om du vill vara sub även utanför sängkammaren. Då lockar du kanske en större mängd kvinnor. Prova en månad. Kostar typ 400kr.

Sen finns det säkert mer nischade appar men jag kan inte uttala mig om dessa nischade förutom bodycontact men där är det rena sexträffar och ev. nån enstaka kvinna söker förhållande.
  • Anonym (Man)
    Anonym (sommar) skrev 2025-07-22 14:54:48 följande:
    Då tycker jag absolut match.com.  Den är en dejtsida där människor söker livspartner.  Skriv en profil där och var rak och ärlig så du sorterar bort de som inte är passar dig. En rak presentation kanske lockar mer än det chockar? Sen får du ta dig en funderare på om du vill vara sub även utanför sängkammaren. Då lockar du kanske en större mängd kvinnor. Prova en månad. Kostar typ 400kr.

Sen finns det säkert mer nischade appar men jag kan inte uttala mig om dessa nischade förutom bodycontact men där är det rena sexträffar och ev. nån enstaka kvinna söker förhållande.
    Jag trodde att du syftade på att det fanns andra appar inriktade på sånt för ett seriöst förhållande, jag har den redan gratis versionen och även andra liknande men där kan jag liksom inte skämma bort mig så att alla ser det, det är alldeles för privat man vill inte att andra ska veta
Svar på tråden Hitta en kvinna som gillar att styra mig i sängen?