• Anonym (Blomsternina)

Vad har era partner gjort för att smygkontrollera er i smyg?

Jag tror att många lever i relationer där den andra partnern använder små knep för att kontrollera den andra i smyg Så att det inte ska bli så uppenbart.
    Har ni några erfarenheter av nuvarande eller före detta relationer?

• Svar på tråden Vad har era partner gjort för att smygkontrollera er i smyg?
  • Anonym (Bella)

Omöjligt att svara på. Har han gjort något i smyg vet jag ju inte om det. 

• Anonym (Blomsternina)

Där man kan ana det men partnern förnekar det om man konfronterar och kommer undan med det för att det är så subtilt.

• Anonym (Bella)
    Anonym (Blomsternina) skrev 2025-07-23 17:55:58 följande:

Där man kan ana det men partnern förnekar det om man konfronterar och kommer undan med det för att det är så subtilt.

I så fall inget. 
  • Anonym (Kvinna)

2 ex har smugit efter mig. Den ena när jag skulle till stranden (bodde i Spanien då) och den andra när jag skulle handla mat på ica och han skulle vänta i bilen. Jättekonstigt beteende. 

Nuvarande har skapat ett nytt FB konto i mitt namn och addat massa konstiga människor som jag inte alls känner, samt mina "riktiga" vänner och sedan messat med dessa från mitt namn.  Sedan dess använder jag aldrig FB. Han kan även kolla hur många glas jag använt typ om jag varit ensam hemma en kväll.

• Anonym (Isabella)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-07-23 18:27:07 följande:

2 ex har smugit efter mig. Den ena när jag skulle till stranden (bodde i Spanien då) och den andra när jag skulle handla mat på ica och han skulle vänta i bilen. Jättekonstigt beteende. 

Nuvarande har skapat ett nytt FB konto i mitt namn och addat massa konstiga människor som jag inte alls känner, samt mina "riktiga" vänner och sedan messat med dessa från mitt namn.  Sedan dess använder jag aldrig FB. Han kan även kolla hur många glas jag använt typ om jag varit ensam hemma en kväll.

"Nuvarande"??? Varför är han inte ditt ex, om han beter sig så???
  • Anonym (Vipp)

Ett ex hade bla en GPS på min bil som jag då inte visste om. Ett annat ex hade spion program på min dator?.

• Anonym (Bella)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-07-23 18:27:07 följande:

Men shit! Helt sjukt ju! Hur kan du vara ihop med honom?? 
  • Plupp73

Ingenting, mig veterligen. Det skulle verkligen förvåna mig otroligt mycket om det var så.
    Och jag skulle inte kontrollera min partner, och hoppas inte att jag skulle få för mig att göra det i något läge.
    Jag har inte ens lagt min partners lösenord på minnet...och jag tror att det är samma för partnern.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Isabella) skrev 2025-07-23 18:36:33 följande:
    "Nuvarande"??? Varför är han inte ditt ex, om han beter sig så???
    Det är många år sen. Han har avtjänat sitt straff, gått i behandling och är en annan människa idag. De tendenserna finns inte kvar alls.
  • Anonym (m)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-07-23 20:28:45 följande:
    Det är många år sen. Han har avtjänat sitt straff, gått i behandling och är en annan människa idag. De tendenserna finns inte kvar alls.
    De finns ju visst kvar då du skriver att han kan kolla glasen?
Svar på tråden Vad har era partner gjort för att smygkontrollera er i smyg?