• Anonym (Normalt)

Gravid

Jag är gravid i vecka 7-8 men har knappt några symptom. Min mage är även helt platt.

Är det normalt?

• Svar på tråden Gravid
  • Anonym (Ja!)

Ja det är normalt!! Jag är gravid nu och fick inga direkta symptom fören vecka 11! Då kom lite lätt illamående och brösten började ömma. 
    Vissa kvinnor går hela graviditeten utan att ha några symptom, mer än att magen växer! 

Och att din mage är platt är fullt rimligt! Embryot är pytte,pyttelitet i vecka 8!! Min mage började synas i vecka 15 🙂 

• Anonym (Normalt)
    Anonym (Ja!) skrev 2025-07-29 16:58:27 följande:

Ja det är normalt!! Jag är gravid nu och fick inga direkta symptom fören vecka 11! Då kom lite lätt illamående och brösten började ömma. 
    Vissa kvinnor går hela graviditeten utan att ha några symptom, mer än att magen växer! 

Och att din mage är platt är fullt rimligt! Embryot är pytte,pyttelitet i vecka 8!! Min mage började synas i vecka 15 🙂 

Skönt att höra att det är normalt, blev lite orolig. Jag har även blivit erbjuden KUB trots att jag är under 35 år. Är det rutin då vissa landsting har?
  • Anonym (Ja!)
    Anonym (Normalt) skrev 2025-07-29 20:21:48 följande:
    Skönt att höra att det är normalt, blev lite orolig. Jag har även blivit erbjuden KUB trots att jag är under 35 år. Är det rutin då vissa landsting har?
    Där jag bor så blir kvinnor som är 35 och äldre erbjuda KUB. Men där du bor så kanske de erbjuder de även till yngre! 
Svar på tråden Gravid