• Anonym (Heinell´s 763)

Obesvarat från många kvinnor.

Tyvärr har jag uppenbarligen inte DET som krävs för att få uppmärksamhet från div kvinnor.
    Brukar ligga och fantisera och funderar ibland på att när jag nästa gång möter min kusin ( min morbrors dotter) och fråga om hon skulle vara intresserad av att ses och ha sex diskret och utanför släktingars kännedom.
    Tänker inte aktivt söka efter henne för att fråga utan mer om att nästa möte på väg till affären eller från affären.
    Ofta när jag är hemma så runkar jag och fantiserar om att hon har gått med på att ha sex.
    Finns det någon som tänkt samma eller har gjort det? Vad sa din kusin? blev det något eller blev familjeträffar "awkward" ett tag?

(Jag har räknat med hatiska eller nervärderade predikningar om att jag är sjuk i huvudet, så er ignorerar jag, men dom med konstruktiva frågor och förundringar svarar jag absolut)

((NEJ, går inte runt på stan och frågat kvinnor : Ska vi knulla.))
    Nu slipper du skriva och antyda att jag gör det.

• Svar på tråden Obesvarat från många kvinnor.
  • Anonym (A)
    Anonym (Heinell´s 763) skrev 2025-07-31 16:56:55 följande:
    Obesvarat från många kvinnor.

Tyvärr har jag uppenbarligen inte DET som krävs för att få uppmärksamhet från div kvinnor.
    Brukar ligga och fantisera och funderar ibland på att när jag nästa gång möter min kusin ( min morbrors dotter) och fråga om hon skulle vara intresserad av att ses och ha sex diskret och utanför släktingars kännedom.
    Tänker inte aktivt söka efter henne för att fråga utan mer om att nästa möte på väg till affären eller från affären.
    Ofta när jag är hemma så runkar jag och fantiserar om att hon har gått med på att ha sex.
    Finns det någon som tänkt samma eller har gjort det? Vad sa din kusin? blev det något eller blev familjeträffar "awkward" ett tag?

(Jag har räknat med hatiska eller nervärderade predikningar om att jag är sjuk i huvudet, så er ignorerar jag, men dom med konstruktiva frågor och förundringar svarar jag absolut)

((NEJ, går inte runt på stan och frågat kvinnor : Ska vi knulla.))
    Nu slipper du skriva och antyda att jag gör det.

Men att fråga din kusin är ok, tycker du?

Annars håller jag med dig, du har uppenbarligen inte det kvinnor vill ha. Där är vi helt överens.
  • Anonym (Eli)

Nej, jag har aldrig legat med en kusin. Men en kille jag skrev med på en dejtingsajt erkände att han gjort det och att det blev väldigt konstigt att träffa henne efter det. Han berättade det efter att jag berättat om min childhood crush, vilken var en kändis... Han berättade om hur han ända sedan barndomen fantiserat om sin kusin.

Honom blockade jag ganska snabbt.

• Anonym (Heinell´s 763)
    Anonym (Eli) skrev 2025-07-31 17:23:05 följande:

Nej, jag har aldrig legat med en kusin. Men en kille jag skrev med på en dejtingsajt erkände att han gjort det och att det blev väldigt konstigt att träffa henne efter det. Han berättade det efter att jag berättat om min childhood crush, vilken var en kändis... Han berättade om hur han ända sedan barndomen fantiserat om sin kusin.

Honom blockade jag ganska snabbt.

Ok childhood crush är ju normalt, varför den personen valde att "skryta" om vem han legat med fattar inte jag.
    Jag skryter aldrig om vem jag haft sex med, vad har den personen jag träffar med det att göra?
  • Anonym (Heinell´s 763)
    Anonym (A) skrev 2025-07-31 17:13:48 följande:
    Men att fråga din kusin är ok, tycker du?

Annars håller jag med dig, du har uppenbarligen inte det kvinnor vill ha. Där är vi helt överens.
    *Gäsp*
  • Anonym (A)
    Anonym (Heinell´s 763) skrev 2025-07-31 17:43:46 följande:
    *Gäsp*
    Ja visst blir man trött på alla dessa karlar som aldrig får ligga.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (A) skrev 2025-07-31 17:55:58 följande:
    Jo.
  • Anonym (Heinell´s 763)
    Anonym (A) skrev 2025-07-31 17:55:58 följande:
    Och visst blir man trött på ALLA kvinnor som tror att dom får en man över 180 med grym kropp och stor kuk med högbetalt jobb....
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Heinell´s 763) skrev 2025-07-31 18:21:50 följande:
    Och visst blir man trött på ALLA kvinnor som tror att dom får en man över 180 med grym kropp och stor kuk med högbetalt jobb....
    Ojoj mindervärdeskomplex delux.
    Alla kvinnor vill inte ha män som är över 180 och vältränade.
    Min man är 170 ca och vältränad av vardagsarbete .
    Att fantisera om sin kusin bör stanna vid fantasier.
  • Anonym (Fkfk)

Har din kusin någonsin visat intresse för dig? Om inte=du är en creep.

• Anonym (Testa)

Om du är beredd på att relationen med kusinen kan bli awkward för resten av livet så testa. Skulle inte förorda att skaffa familj så vill du ?bara? ligga är det kanske bättre att låta det vara en fantasi. 

Svar på tråden Obesvarat från många kvinnor.