• Anonym (Missa. Id)

Kan man lära sig tycka om smaken av sperma?

Går der lära sig tycka om sirens i munnen ? Hur gir jag man det?

• Svar på tråden Kan man lära sig tycka om smaken av sperma?
  • Anonym (s)

brukar va så svårt att få in hela sirener i munnen men KÖÖÖR på det bara undvik de som sitter fast

• Anonym (Bikille)

Är väl som öl och oliver man måste ha det flera gånger i munnen tills man gillar det tillslut 

• Man i norr

Man undviker först att posta frågor tills man är nykter nog för att läsa igenom texten innan man postar..

• Anonym (Missa. Id)
    Anonym (Missa. Id) skrev 2025-08-02 01:06:42 följande:
    Kan man lära sig tycka om smaken av sperma?

Går der lära sig tycka om sirens i munnen ? Hur gir jag man det?

Haha.. kontrollerade inte stavningen i natt. 

Ni som tycker det är okej att ta satsen i munnen, gjorde ni det från dag ett eller har ni vant er så att säga eller gör ni det även om det inte är så gott? 

• Meddelande borttaget
  • Tom Araya
    Vilken smak?

Jag saknar egen erfarenhet, men enligt tjejer/kvinnor som talat om detta så smakar det olika från olika killar/män och det går ju även att påverka med bl.a. kost.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Krokus) skrev 2025-08-02 10:41:50 följande:

"Spermier innehåller sekret från prostatan och sädesblåsorna". Det är som snor från inre organ, samma konsistens och utseende.

Själv tar jag den i munnen men sväljer inte just pga konsistensen som ovanstående just förstärkte med sin kommentar. 

• Tecum

Man kan vänja sig vid det mesta så det kan du säkert.
    Frågan du ska ställa dig är om det är värt besväret.

• Anonym (Missa. Id)
    Tecum skrev 2025-08-02 19:52:35 följande:

Man kan vänja sig vid det mesta så det kan du säkert.
    Frågan du ska ställa dig är om det är värt besväret.

Att slippa "våta fläcken" någonstans (sängen/bilen) kan helt klart vara värt det tänker jag. 
  • Anonym (Tja)

Vissa satser smakar bättre än andra, än fast jag varit med min man i flera år. Det underlättar att samla saliv i munnen innan satsen kommer. Undviker gärna en sats som legat i några dagar. Den brukar upplevas lite klumpig

• Tecum
    Anonym (Missa. Id) skrev 2025-08-03 08:41:57 följande:
    Att slippa "våta fläcken" någonstans (sängen/bilen) kan helt klart vara värt det tänker jag. 
    Men då så, bara att börja träna!
Svar på tråden Kan man lära sig tycka om smaken av sperma?