• Anonym (Man)

Tänder på äldre kvinnor

Jag tänder på äldre kvinnor, men jag vill skaffa barn, jag tänder även på jämnåriga eller yngre men inte lika mycket, betyder det att jag har mommy issues, något traumatiskt har jag inte varit med om om det skulle kunna orsaka sånt, ska jag försöka ha ett tillfälligt hemligt relation eller blir det krångligt, vill äldre ha mig, och hur går jag tillväga, hon ska vara född 1965 eller senare, jag har gränser trots allt, då vet ni att hon blir yngre än min mamma i alla fall?

• Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor
  • Anonym (Bikille)

Älskar också ha sex med äldre kvinnor. Dom kan och vill göra mer härligare saker i sängen än yngre.  Och vet hur Dom ska använda fittan och man har betydligt skönare sex. Sen om du har mommy issues tror jag inte

• Kalle Johansson

Det är väl inte märkligare för dig att tända på äldre kvinnor än vad det är för mig att tända på yngre kvinnor. Skäms ... Cool

Nu har jag tröttnat på elbilar och söker istället en gammal klassiker: https://www.karl-webmaster-johansson.top
  • vitvåisthlm

Inget konstigt alls.Tvärtom. Min fru tex är 55 nu å hon vet vad hon vill ha å hur det skall utföras å det älskar jag. 

• Anonym (Man)
    jontebula skrev 2025-08-04 11:44:13 följande:

Äldre är klart bäst än unga osäkra i sängen usch...

Skönt att jag inte är ensam om det, men hur hittar jag än äldre kvinna för att ha ett hemligt tillfälligt relation med alltså hur går jag tillväga, på dejting appar har jag kollat, finns det några appar just specifikt för sånt, men det verkar vara väldigt få och dessutom brukar de flesta ha husdjur vilket jag också glömde att nämna att jag är ju djurallergiker?
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Man) skrev 2025-08-05 15:10:24 följande:
    Skönt att jag inte är ensam om det, men hur hittar jag än äldre kvinna för att ha ett hemligt tillfälligt relation med alltså hur går jag tillväga, på dejting appar har jag kollat, finns det några appar just specifikt för sånt, men det verkar vara väldigt få och dessutom brukar de flesta ha husdjur vilket jag också glömde att nämna att jag är ju djurallergiker?
    Fan vad några utav er klagar.  Vi fixade ju äldre kvinnor som sjutton i tiden före nätet och dejtingappar var vanligt. Ni måste komma er ut där dom är, gärna kombinerad med lite alkohol. Dom är där, kåta och klara för er.
    Kryssning är ett bra ställe att börja på. Ni unga måste våga göra något, inte bara sitta framför en skärm och gnälla.
  • Anonym (Man)
    Kalle Johansson skrev 2025-08-04 11:52:08 följande:

Det är väl inte märkligare för dig att tända på äldre kvinnor än vad det är för mig att tända på yngre kvinnor. Skäms ... Cool

Jag tror det blir mer så när man blir äldre, förut tände jag mest på äldre dock inte lika med jämnåriga, sen när jag blev lite äldre så tänder jag mer på yngre än jämnåriga men fortfarande är äldre favoriten, när jag blir äldre kommer jag säkert tända mer på yngre, det verkar vara åldersskillnaden som är grejen
  • Anonym (Man)
    Anonym (norrmannen) skrev 2025-08-06 12:42:14 följande:
    Fan vad några utav er klagar.  Vi fixade ju äldre kvinnor som sjutton i tiden före nätet och dejtingappar var vanligt. Ni måste komma er ut där dom är, gärna kombinerad med lite alkohol. Dom är där, kåta och klara för er.
    Kryssning är ett bra ställe att börja på. Ni unga måste våga göra något, inte bara sitta framför en skärm och gnälla.
    Lättare sagt än gjort, särskilt om man är blyg, dessutom äldre som inte gillar yngre kommer tycka att jag är konstigt, jag vill inte skämma bort mig, då kommer jag ju aldrig kunna ta kontakt igen
Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor