• Anonym (Oo)

Vilka ställningar använder ni för oralsex?

När jag ger oralsex till min fru så är hon oftast på rygg och när jag får det så ligger jag ofta på rygg.

Jag tycker det är sexigare när hon står på knä och tittar mig i ögonen men det vill hon inte. Hon gör det när hon har druckit men inte annars.

Hur gör ni andra?

Är det andra kvinnor som känner igen sig i att inte vilja stå på knä?

• Svar på tråden Vilka ställningar använder ni för oralsex?
  • Anonym (Conny Lingus)

69, oftast. Skönt för båda men det går inte för någon. Är som förspel.

Jag har slickat henne till himlen förr om åren, men nu vill hon inte det. Hon föredrar sin Satisfyer! Och jag gillar i och för sig min fleshlite turbo.

• Anonym (Man)

Brukar vara 69 om det är med män. Med kvinnor har jag dessvärre inte oralsex.

• Anonym (Lolita)

Inte jätteglad att sitta på knä över min partner av flera anledningar
    1. jag behöver slappna av för att kunna njuta och det gör jag bättre när jag ligger på rygg
    2. känns som jag kväver honom då
    3. det är inte lika skönt då han är mer låst i hur han slickar och det utesluter ofta användandet av fingrar samtidigt

• Anonym (Fru)

Hmm..olika.
    när han slickar mig ligger jag nog oftast på rygg gärna med benen uppdragna eller uppåt.
    eller så sittlligger jag på ett bord.

69an

när jag suger honom så ligger han på rygg eller sitter upp eller står upp gärna i dyschen.

vi gör olika beroende på var och hur dagsformen är.

vi gillar båda oralt tills det går, och att både ge och få.. 

• Anonym (Tråkmåns)

Vi kör enklaste möjliga, hon ligger på rygg och jag är "nedanför" och slickar henne. Någon gång har hon låtit mig göra det när hon står upp med benen lite isär och jag sitter på knä framför/under henne, men det är lite mer krångligt att få till. Tyvärr blir det inte så ofta, min fru tycker det känns "smutsigt" och vill inte kyssa mig efter att jag slickat henne. Så det är bara i undantagsfall som hon över huvud taget släpper ner mig där. Hade gärna gjort det oftare. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Sussie)

Ha ha...sög av killen i bilen på parkeringen idag...

• Loverboy

Jag älskar facesitting med henne stående på knä över mitt ansikte. Jag kan hålla kvar henne efter det går och se till att det går för gånger och man når överallt. Hon älskar det oxå annars vill hon ligga på rygg med två fingrar i fittan medans jag slickar.

• Meddelande borttaget
  • Motherinlaw
    Anonym (-.-) skrev 2025-09-09 21:06:17 följande:
    Ingen bryr sig om dina töntiga fantasier, runkcel. 
    Såna som dig som förför forumet. Lägg ner 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (-.-)
    Motherinlaw skrev 2025-09-10 00:23:59 följande:
    Såna som dig som förför forumet. Lägg ner 
    Nej, lägg ner själv med ert fjantiga runkcelande.
  • Anonym (Fru)

Jag står gärna på knä och ser på honom när han kvider av lycka:) han vet att jag älskar att suga honom.

han gillar att slicka och jag gillar att ta emot det!
    oftast ligger jag på rygg och han kryper ner.
    eller slickar mig ståendes,,,hett!

vid riktigt rätt mode bjuder jag honom på en 69 vilket han suktar efter? 

jag gillar att suga honom när han står upp, men oftast blir det i sängen o då ligger han på rygg.

Svar på tråden Vilka ställningar använder ni för oralsex?