Träffat en yngre tjej.
Gick igenom en jobbig skilsmässa för 4 år sedan från mitt livs kärlek, tog lång tid att komma över henne. Har försökt vara en så bra pappa till våra tonårsbarn.
Det här året har jag öppnat upp för att träffa någon ny, laddade hem hinge runt midsommar och gick in någon gång ibland och fått några matchningar, skrivit med en del och träffat 2 stycken som stannat vid en träff då jag inte känt vi klickat.
Fick inte upp fler tjejer så fick öka både avstånd och gå ner i ålder, råkade dra spannet lite långt, kom upp en ung vacker tjej som jag kände igen från mitt flöde på tiktok.
Någon vecka senare fick jag en notis om en ny matchning och det var denna tjej. Trots stor åldersskillnad så skrev till henne och hon svarade till min förvåning tillbaka. Vi skrev runt 2 veckor när hon frågade om jag ville ses.
Vi bor 21 mil ifrån varandra så vi bestämde en helg jag kunde resa till henne.
Kändes kanon från första stund och hon verkade vara en riktigt bra tjej.
Vi har setts i hennes stad 2 gånger efter det och hon har varit hos mig i några dagar, åkte hem tidigare idag och saknar henne redan.
Jag vet inte hur det kommer utvecklas men många år sedan jag mådde så här bra.
Är det några här som har större åldersskillnad? Hur har det gått för er? Vi har 20+ mellan oss