• Let it Rain

Hur bör jag göra?

Jag blev kontaktad av en ung kille på 23 år via en app och efter ett litet tag så sågs vi. Det ena ledde till det andra och vi hade sex. Sedan dess har vi setts regelbundet. Jag är på det klara med att det endast är en sexuell relation, men har insett på sistone att han har utvecklat känslor för mig (han har både sagt att han är kär i mig och att han älskar mig). Han börjar också höra av sig till mig flera gånger per dag och skriver då bland annat att han saknar mig och att han tänker på mig hela tiden. 

När vi sågs senaste gången råkade jag se att han fick en massa meddelanden från en tjej och jag fick en konstig magkänsla (har inte anat något alls innan). När jag kom hem kollade jag upp honom på Instagram och hittar då både honom och tjejen. Det visar sig att de har varit ett par sedan 2022. Han är alltså otrogen mot henne med mig. 

Bör jag kontakta tjejen och berätta? Tjejen ifråga är bara 21, själv är jag 45. Är lite orolig för att hon inte tror mig med anledning av åldersskilladen 

• Svar på tråden Hur bör jag göra?
  • Anonym (Hm)

Kollade du upp honom först efter det? Ett tips är att komma mycket tidigare. Är så vanligt det du hamnat i. Många yngre killar söker sig till äldre. Oavsett civilstånd. Varit där flera gånger. Jag skulle ta mig en funderare på vad jag vill. Vill du fortsätta leka med denna yngling sexuellt? Om så, varför bry dig? Inte ditt problem att han är otrogen. Jag hade dock pratat med honom och berättat att jag vet. Sett hans reaktion. Samt talat om att jag själv bara har sexuella känslor. 
    Har du högre moral än mig och inte gillar din upptäckt, skulle jag berätta för honom att jag vet samt att jag inte vill vara en del av det. Jag hade inte kontaktat tjejen. 

• Anonym (Erfaren_man)

Prata med hans mamma. Ni är antagligen jämngamla. 🤢

• Anonym (Hm)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-08-10 08:15:14 följande:

Onödig kommentar.
  • Anonym (s)

Antingen har du bevis eller så har du inte. Utan bevis lär hon inte tro dig nej men jag hade inte låtit det bero

• Let it Rain
    Anonym (s) skrev 2025-08-10 12:34:46 följande:

Antingen har du bevis eller så har du inte. Utan bevis lär hon inte tro dig nej men jag hade inte låtit det bero

Jag har hans meddelanden.
  • Let it Rain
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-08-10 08:15:14 följande:

Nej det är vi inte, hon är 11 år äldre. 
  • Let it Rain
    Anonym (Hm) skrev 2025-08-10 07:56:38 följande:

Kollade du upp honom först efter det? Ett tips är att komma mycket tidigare. Är så vanligt det du hamnat i. Många yngre killar söker sig till äldre. Oavsett civilstånd. Varit där flera gånger. Jag skulle ta mig en funderare på vad jag vill. Vill du fortsätta leka med denna yngling sexuellt? Om så, varför bry dig? Inte ditt problem att han är otrogen. Jag hade dock pratat med honom och berättat att jag vet. Sett hans reaktion. Samt talat om att jag själv bara har sexuella känslor. 
    Har du högre moral än mig och inte gillar din upptäckt, skulle jag berätta för honom att jag vet samt att jag inte vill vara en del av det. Jag hade inte kontaktat tjejen. 

Jag kollade inte upp honom innan eftersom det var sexuellt för min del och inget mer. Annars hade jag antagligen gjort det. Men nu funderade jag inte ens på det. 

Jag kommer oavsett att sätta stopp efter detta. Har även kommit fram till att jag ska prata med honom om det. 

Svar på tråden Hur bör jag göra?