• Anonym (Lurad)

Ge igen på otroget svin?

Skulle gärna vilja ha hjälp med roliga (ej olagliga, även om jag gärna skulle vilja skjuta k*ken av honom) förslag på hur jag kan ...tja, hämnas, ge igen på, trycka till mitt otrogna svin till pojkvän. 
    alla Förslag välkomnas. Moralpoliser undanbedes.

• Svar på tråden Ge igen på otroget svin?
  • Anonym (ff)

Du behöver inte censurera ord som Kuken, detta är inte TikTok eller liknande skitapp.

Du kan alltid dra på dig herpes och sen sprida det till honom. Går aldrig bort.

• Anonym (Lusen)

Kanske plantera lite vägglöss hemma hos honom? Om man nu kan hitta sådana under kontrollerade former. Annars lämna ut hans nummer och mailadress och signa upp dig på så mycket reklam och religiös propaganda du bara hittar. 

• Anonym (om man skulle så)

Jag tycker egentligen inte man ska lägga tid på gammal skit. Den bästa hämnden är att gå vidare och bli lycklig och lägga sin energi där istället.                            Men om du måste så:

Sätt upp ett fejkkonto på någon dejtapp, få till en match och lura iväg honom långt åt helvete med någon sexig rövarhistoria. 

Beställ ett lastbilsflak med schaktmassor som dumpas på hans uppfart/tomt om han bor i hus.

Felparkera hans cykel så han får leta över hela stan.

Spruta fullt med fogskum i avgasröret på hans bil så blir det motorstopp. Sen härdar det färdigt och då kör den kanske igen. Tills det blir varmt och stopp igen. Den snällare varianten är att stoppa in en potatis som precis passar.

Beställ en pride-blombukett åt honom som överlämnas på hans jobb.

Skaffa ett slaskkonto och lägg ut en annons på FB market om en snorbillig grej som alla vill ha en fredagkväll, ange hans nr och skriv att de måste ringa innan    kl 8 följande morron.

• Anonym (om man skulle så)
    Anonym (Lusen) skrev 2025-08-10 13:42:46 följande:

Kanske plantera lite vägglöss hemma hos honom? Om man nu kan hitta sådana under kontrollerade former. Annars lämna ut hans nummer och mailadress och signa upp dig på så mycket reklam och religiös propaganda du bara hittar. 

Det kan ju drabba hela huset, vad har övriga gjort som bor där?

Dåligt förslag.
  • Anonym (Lurad)
    Anonym (om man skulle så) skrev 2025-08-10 14:01:43 följande:

Jag tycker egentligen inte man ska lägga tid på gammal skit. Den bästa hämnden är att gå vidare och bli lycklig och lägga sin energi där istället.                            Men om du måste så:

Sätt upp ett fejkkonto på någon dejtapp, få till en match och lura iväg honom långt åt helvete med någon sexig rövarhistoria. 

Beställ ett lastbilsflak med schaktmassor som dumpas på hans uppfart/tomt om han bor i hus.

Felparkera hans cykel så han får leta över hela stan.

Spruta fullt med fogskum i avgasröret på hans bil så blir det motorstopp. Sen härdar det färdigt och då kör den kanske igen. Tills det blir varmt och stopp igen. Den snällare varianten är att stoppa in en potatis som precis passar.

Beställ en pride-blombukett åt honom som överlämnas på hans jobb.

Skaffa ett slaskkonto och lägg ut en annons på FB market om en snorbillig grej som alla vill ha en fredagkväll, ange hans nr och skriv att de måste ringa innan    kl 8 följande morron.

Pridebukett😁👏🏻
Svar på tråden Ge igen på otroget svin?