• Anonym (Undergivet)

Dominans?

Är en man som ibland tänder på att bli dominerad! Har experimenterat med lite ridspön och så vidare..
    Har ett nytt upplägg, vågar jag föreslå det?
    Tänkte köpa en strapon där hon får använda den på mig under lite förnedrande former..Brukar leka lite med pluggar och annat..Kanske ett par handbojor på etc?
    Såklart har damen fått en skön omgång innan med sin Satisfyer!
    Hur skulle ni reagera om er respektive frågade?

• Svar på tråden Dominans?
  • Anonym (Va)

Varför ska hon ha kommit innan, vad är poängen?

• Anonym (Pegging)

Jag och min fru kör pegging och båda gillar det då och då. Det var väl ganska naturlig övergång för oss att testa eftersom hon dominerat mig innan lite lättare med knivar, ögonbindel osv och även bara varit den som bestämt. 

Vi Pratar väldigt öppet om sex och dömer inte varandra, så det är väl den biten som är viktig att skapa tänker jag. 

sen är det väl bara att prova en gång om båda kan tänka sig det, och så får ni utvärdera efteråt hur det var. Är det något båda gillade, eller något som någon inte gillade. 

• Anonym (Moro)
    Zoegazz skrev 2025-08-13 17:16:41 följande:

Hade blivit fullständigt avtänd. 

Samma här. Finns inget så oattraktivt som en man med behov av att vara en initiativlös manchild som vill lägga allt det sexuella ansvaret på sin partner. 

Lika avtändande är garderobsfallen med sin stjärtfixering. Hade gjort slut direkt om han gömt en massa såna knäppa tankar för mig. Äckligt.
  • Anonym (M-I-A)

Tja, varit med om både och.
    Vill du bli förnedrad?

• Anonym (Rico)

Kör, bara kör. Jag gör själv så på min friskvårdstimme, känner mig själsligt renad efteråt. 

• Lazzi
    Anonym (M-I-A) skrev 2025-08-14 00:23:01 följande:

Tja, varit med om både och.
    Vill du bli förnedrad?

Ja jag vill det till viss del
Svar på tråden Dominans?