• Anonym (Husfrun)

Sex som en godispåse - vad föredrar du

Se sex som en godispåse, gillar du vanilj, choklad, lakrits eller är du en gott och blandat?
    Jag är en gott o blandat som tycker lakritsen är bäst men gärna kompletterar med en chokladkaka och tycker vanilj är lite menlöst. 

Alla är goda och fyller sin funktion vid olika tillfällen.
    Har märkt i trådar här att många vanilj tycker allt annat är perverst Medan majoriteten verkar gilla choklad eller gott o blandat

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex som en godispåse - vad föredrar du
  • Anonym (Arn)

Vanilj, gillar inte en massa konstiga saker.

• Tobben

Lakrits och choklad är så svårt att hitta så det blir mest gott och blandat.

• Anonym (Giftman)

Är en man som varit gift med min fru i 15 år. Jag tycker absolut vanilj kan vara trevligt då och då men själv är jag mer åt hållet att jag vill variera lite och gärna prova saker. Frun är mer mer åt hållet att om stjärnorna står rätt så vill hon ha det på samma sätt varje gång för jag gör allt jobb på de sätt hon vill. 

Jag röstade på choklad. 

• Anonym (Grabb)

Rolig "metafor"...

Vanilj för en person är ju inte nödvändigtvis vanilj för en annan person... samt att smaken kan variera...

Likaså lakrits, den kommer ju både i salt och i söt form...

För att inte tala om choklad... det finns ju olika halter av kakao...

Jag är definitivt en gott och blandat. Det finns favoriter i påsen som jag vet att jag alltid gillar (!), och så finns det andra bitar som jag tycker är gott och trevligt att äta ibland...

Skulle inte vilja behöva välja endast en smak för livet. Cool

• Anonym (El)
    Anonym (Husfrun) skrev 2025-08-15 08:40:16 följande:
    Sex som en godispåse - vad föredrar du

Se sex som en godispåse, gillar du vanilj, choklad, lakrits eller är du en gott och blandat?
    Jag är en gott o blandat som tycker lakritsen är bäst men gärna kompletterar med en chokladkaka och tycker vanilj är lite menlöst. 

Alla är goda och fyller sin funktion vid olika tillfällen.
    Har märkt i trådar här att många vanilj tycker allt annat är perverst Medan majoriteten verkar gilla choklad eller gott o blandat

Svårt att veta vad man ska välja när det inte framgår vad de olika kategorierna inbegriper. För enligt mig är det inte lika solklart som andra verkar tycka.
  • Anonym (Kramiz)

Tycker det skapar en press att man ska behöva sätta etikett och behöver definiera vad man gillar.
    vad som är vanilj för dig är kanske inte vanilj för mig. Ser det som med matlagning, är man bra ihop och lyhörda så kan den enklaste rätten bli fanatiskt bra.

läser ofta här att framförallt män verkar vilja att det ska vara ombytligt och nytt och spännande hela tiden. Jag provar gärna nya saker med en partner och kryddar till sexet, men en stor del av tillfällena vill jag ha det enkla. Lite som vardagsmat vs festmåltid. Ibland finns hungern där men man orkar inte med att göra något stort så då blir det en macka och filmjölk, spagetti och köttfärssås osv.

upplever i dejting med nya män att det ständigt ska vara en press på att man måste vara äventyrlig osv detta skapar bara en massa press på att man måste gå med på saker man inte är bekväm med (än) i förhållandet. Nej jag vill inte bli bunden när vi bara dejtat i någon månad. Tillit kommer från tid och erfarenhet tillsammans. Samtidigt upplever jag att om jag ger efter och har det där "kryddiga" sexet för mycket så tappas intresse. Många drömmer om en massa saker men när de får uppleva det så går det hål i luftslottet dom byggt upp. Tror att porren skadar väldigt mycket i fantasiväg då det inte växer fram naturligt utan att många verkar tro att normen är att sex ska se ut på detta sättet. Fantasier blir så mycket bättre utan en massa yttre påverkan. Samma med kroppsidealen i porren som skapar orimliga förväntningar på hur man ser ut under sex.

• Anonym (Vilja)

Är bisexuell och älskar också lite lättare BDSM även om jag personligen hellre kallar det pain and pleasure då det inte för min del är det dominanta eller undergivna jag söker utan blandningen av att ge eller få lite smärta blandat med njutning. Ser mig också som rätt flink i fingrarna när det gäller att använda rep så jag väljer en stor påse gott o blandat.

• Anonym (Sökare)

Har hela mitt liv sökt kickar och vill utmana och testa gränser och är samtidigt lätt pervers och har absolut inget emot att knulla som sloppy second och andra typer av spermalekar.

Älskar vanuljsex men det blir trist i längden.
    Har heller inga problem med att skilja på kärlek och sex så jag har inget emot tillfälliga partners, stor ålderskilnad då jag sexuellt attraherad av mogna och lite fylliga kvinnor. Är singelswinger och träffar gärna par för trekanter eller med ännu fler killar. Får väl helt enkelt bli alternativet Lakrits då jag också tycker om att äta lakrits. 

• Anonym (Kvinna)

Helt klart blandat! Gillar att prova det mesta men ibland är kärleksfullt sex eller en snabbis i missionären det enda jag vill ha.

• Anonym (Blandat)

Gillar blandat. Igårkväll blev det choklad, imorse vanilj. Senast vi sågs innan igår blev det mer lakrits. Jag är "game" på allt han känner för att hitta på. 

Svar på tråden Sex som en godispåse - vad föredrar du