Bråk med dejt/flört
Hej! Är så fruktansvärt ledsen idag jag och killen som jag dejtar hade ett stort bråk igår... 😭 Vi har dejtat i några månader han säger att han bara pratar med mig och att han vill dejta mig seriöst men igår kväll så hittade jag att han hade en dejtingprofil på fb dejting.. 💔 jag skulle bara skaffa konto på fb dejting för att kolla om han fanns med där för jag har tyckt att han knappt svarat och för att jag har varit lite osäker på hans intresse. Jag skickade såklart och frågade när han tänkte berätta att han dejtar andra tjejer?! För jag trodde att han bara pratade med mig och att han var intresserad av mig men jag hade tydligen fel.. han svarade : va ?? Vad pratar du om ?? Jag svarade ja du har ju profil på fb dejting.. han sa : ja det har ju du också ? Jag svarade nej jag tog bort den när vi började dejta men kul att veta att du ligger med andra tjejer när vi dejtar... 💔 Han svarade : då hade jag inte svarat dig . Sen skrev han det kanske är lika bra att du tar bort mig och hittar en ny kille som du kan ligga med. Det sårade mig väldigt mycket när han sa så och jag blir ledsen att han har kvar sin dejting profil när vi dejtar . Jag sa att jag bara vill ha honom och att jag tycker om honom jättemycket och jag sa förlåt och ville att vi skulle sluta bråka han svarade Ingenting på det nu har vi inte pratat den igår kväll.. vet inte om jag ska låta honom vara ifred om han är arg eller om jag bara ska skriva hej förlåt för igår saknar dig 🥺 ❤️