• Anonym (K)

Är min kuk stor eller är det bara något tjejer säger för att vara snälla?

Som rubriken lyder: Har jag en stor kuk eller är det bara något som man slänger sig med för att göra sin partner upphetsad/glad?

Kuken är 18 cm lång och omkretsen är 15  cm.

Har vid flera tillfällen fått kommentarer om att jag skulle ha en stor kuk men jag har lite svårt att se det själv.

Var drar ni gränsen för vad som räknas som en stor kuk och är det något som man bara säger för att vara snäll?

• Svar på tråden Är min kuk stor eller är det bara något tjejer säger för att vara snälla?
  • Anonym (H)

Jag har ingen aning faktiskt eftersom jag aldrig mätt en kuk och därför inte har något att jämföra med. Orkar inte resa mig ut soffan och hämta ett måttband heller. 

• Anonym (22)

Finns inget bättre att säga till en kille än att han har stor kuk. Sen är han nöjd och glad. 

• Jimmy75
    Anonym (22) skrev 2025-08-17 10:06:45 följande:

Finns inget bättre att säga till en kille än att han har stor kuk. Sen är han nöjd och glad. 

Du skojar nu va? Är ironisk eller något?
  • Anonym (22)
    Jimmy75 skrev 2025-08-17 10:12:08 följande:
    Du skojar nu va? Är ironisk eller något?
    Inte ett dugg.  Om man efter ett bra ligg suckar nöjt och säger "Vilken stor och härlig kuk du har" så har man honom lindat runt lillfingret.  

Motsattsen funkar också bra, vill man bli av med en kille säger man bara "Du är trevlig och bra på många sätt men sexet funkar inte. Du är för liten, jag kommer inte" 
  • Anonym (AAAA)

Oavsett ger det knappast någon storkuksenergi att vara osäker över det.

• Jimmy75
    Anonym (22) skrev 2025-08-17 10:17:27 följande:
    Inte ett dugg.  Om man efter ett bra ligg suckar nöjt och säger "Vilken stor och härlig kuk du har" så har man honom lindat runt lillfingret.  

Motsattsen funkar också bra, vill man bli av med en kille säger man bara "Du är trevlig och bra på många sätt men sexet funkar inte. Du är för liten, jag kommer inte" 
    Där ser man, upphör aldrig att förvånas. Funkar säkert på vissa.
  • Anonym (.)

Har aldrig själv heller haft någon koll på vad som faktiskt är stort eller inte. För mig har det varit viktigare med den sitter på än hur den ser ut eller hur stor den är. 
    Däremot så utifrån vad man hört och sett på tv så är det något som tjejer verka uppmuntras att säga för att ?fluffs upp? egot på killen man är med. 

OBS, men det inte sagt att din inte är det.  Läs så får du själv avgöra. men du har säkert redan kollat så  

Googlade lite snabbt och hittade detta. 
    ?Enligt teamets analys är den genomsnittliga slaka, hängande penisen 9,16 cm (3,61 tum) lång; den genomsnittliga erigerade penisen är 13,12 cm (5,16 tum) lång . Motsvarande omkretsmått är 9,31 cm (3,66 tum) för en slapp penis och 11,66 cm (4,59 tum) för en erigerad.?

• Anonym (C)
    Anonym (AAAA) skrev 2025-08-17 10:40:37 följande:

Håller med.
  • Anonym (K)
    Anonym (AAAA) skrev 2025-08-17 10:40:37 följande:

Ligger något i vad du säger. Får arbeta på min storkuksenergi i sådana fall.
  • Anonym (Nightstride)

Om man ska lita på dina mått, och på den statistik som finns, så är 18x15 absolut stort. Enligt calcsd.info/ är det större än 98% av alla kikar i västvärlden. Volymmässigt är den nästan dubbelt så stor som snittet. Hur sen tjejer reagerar varierar säkert. Vissa kommer uppleva den som något större än medel, andra som enorm, beroende på referensramar och vad deras egen kropp klarar av. 15 cm omkrets kan vara för tjockt för vissa tjejer och 18 cm längd kan vara för djupt vilket inte alla föredrar. 

En undersökning där kvinnor gick välja dildos i olika storlekar, visar att tjejer föredrar 16,3 cm längd och 12,7 cm omkrets i snitt, även om det såklart fanns en bred variation i vad folk föredrog. 

• mari123

Min första pojkvän kallade jag underarmen!! Och det var INTE en komplimang! Det kan bli för mkt!

• Anonym (K)
    mari123 skrev 2025-08-18 11:55:44 följande:

Min första pojkvän kallade jag underarmen!! Och det var INTE en komplimang! Det kan bli för mkt!

Av ren nyfikenhet så undrar man ju lite över måtten?
  • Anonym (K)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-08-18 11:20:23 följande:

Om man ska lita på dina mått, och på den statistik som finns, så är 18x15 absolut stort. Enligt calcsd.info/ är det större än 98% av alla kikar i västvärlden. Volymmässigt är den nästan dubbelt så stor som snittet. Hur sen tjejer reagerar varierar säkert. Vissa kommer uppleva den som något större än medel, andra som enorm, beroende på referensramar och vad deras egen kropp klarar av. 15 cm omkrets kan vara för tjockt för vissa tjejer och 18 cm längd kan vara för djupt vilket inte alla föredrar. 

En undersökning där kvinnor gick välja dildos i olika storlekar, visar att tjejer föredrar 16,3 cm längd och 12,7 cm omkrets i snitt, även om det såklart fanns en bred variation i vad folk föredrog. 

Det låter så märkligt i mina öron bara. sitter ju inte på en monsterdase direkt men samtidigt så har man ju sällan varit minst i omklädningsrummet så att säga.
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (K) skrev 2025-08-18 23:55:45 följande:
    Det låter så märkligt i mina öron bara. sitter ju inte på en monsterdase direkt men samtidigt så har man ju sällan varit minst i omklädningsrummet så att säga.
    Ni har väl inte stånd i omklädningsrummet? Jag har liknande erfarenhet, jag förstår hur du tänker. Att ta in vad statistiken säger är svårt när man hör så mycket tilltagna mått nämnas här och var. Men de verkliga monsterdasarna är oerhört ovanliga. 80% av alla kukar är mellan 70-140% av snittet, alltså ganska liten variation i storlek. Du är stor nog för att tjejerna ska märka att den är större än medel, men det är inget monster. Var glad för det och lär dig använda den - och dina andra kroppsdelar - så bra du kan. Det är häftigare att vara den bästa på att slicka, smeka, osv, än att råka vara född med stor dase. Men dasen blir en fin bonus på toppen av allt det andra du lärt dig. 
  • Kirenaj68
    Anonym (K) skrev 2025-08-17 09:58:19 följande:
    Är min kuk stor eller är det bara något tjejer säger för att vara snälla?

Som rubriken lyder: Har jag en stor kuk eller är det bara något som man slänger sig med för att göra sin partner upphetsad/glad?

Kuken är 18 cm lång och omkretsen är 15  cm.

Har vid flera tillfällen fått kommentarer om att jag skulle ha en stor kuk men jag har lite svårt att se det själv.

Var drar ni gränsen för vad som räknas som en stor kuk och är det något som man bara säger för att vara snäll?

Tjejerna märker väl dina osäkerheter och därför vill muntra upp dig.....
    Allt mellan ett radergummi och en barnarm kan göra en tjej lyrisk om användaren vet hur den ska användas. Har du fått några klagomål i den vägen?
  • Anonym (H)
    Anonym (K) skrev 2025-08-18 23:55:45 följande:
    Du spanar in kukar i omklädningsrummet..?
Svar på tråden Är min kuk stor eller är det bara något tjejer säger för att vara snälla?