• Vinters115

Vad tänker ni på när ni onanera

Hej på er
    en fråga till alla män, när ni onanera vad tänker ni på?
    själv jag tänker att min fru ha sex med en annan man

• Svar på tråden Vad tänker ni på när ni onanera
  • Anonym (Man45)
    Vinters115 skrev 2025-08-17 10:06:56 följande:

Hej på er

Jag med, uteslutande! 
  • Anonym (Kvinna 50+)

Synd att bara män skulle svara?
    om det är ok så svarar jag ändå:)

jag är i ett långvarigt förhållande och är så nöjd med det. Njuter av min ålder och att jag (vi) bevakar och underhåller vår sexlust.

min man reser i jobbet och jag är själv hemma ofta (eller om jag reser bort fantiserar och njuter av mig själv)

ofta fantasiers jag om saker vi gjort tillsammans eller saker jag drömmer om att höra med honom.
    en fantasi jag har men inte riktigt vågar göra hela vägen ännu (efter alla år) är att jag har köpt nya sexiga nästan pirriga Underkläder och att min man häpnar Och äter mig med ögonen.att jag visar upp mig för honom, att jag retas med honom,,,,, jag sätter mig grensle över honom och smeker mig själv hela vägen till skön orgasm och han ser på o runkar lätt och säger hur galen han blir av mig?.

• Anonym (n)

Tecknade karaktärer/tecknad porr.

• Anonym (J)

Min kille tog på sig själv till bilder av mina vänner. 

• Anonym (Man45)
    Anonym (Kvinna 50+) skrev 2025-08-18 20:23:06 följande:

jag är i ett långvarigt förhållande och är så nöjd med det. Njuter av min ålder och att jag (vi) bevakar och underhåller vår sexlust.

min man reser i jobbet och jag är själv hemma ofta (eller om jag reser bort fantiserar och njuter av mig själv)

ofta fantasiers jag om saker vi gjort tillsammans eller saker jag drömmer om att höra med honom.
    en fantasi jag har men inte riktigt vågar göra hela vägen ännu (efter alla år) är att jag har köpt nya sexiga nästan pirriga Underkläder och att min man häpnar Och äter mig med ögonen.att jag visar upp mig för honom, att jag retas med honom,,,,, jag sätter mig grensle över honom och smeker mig själv hela vägen till skön orgasm och han ser på o runkar lätt och säger hur galen han blir av mig?.

Gör verklighet av den fantasin! 😊 Tror du skulle göra succé hos din man. 
  • Anonym (Kvinna 50+)
    Anonym (Man45) skrev 2025-08-18 22:39:00 följande:
    Gör verklighet av den fantasin! 😊 Tror du skulle göra succé hos din man. 
    Det kommer ske hoppas jag, han gillar att se på mig det vet jag måste öva honom i att inte alltid behöva leverera kuken i fittan, det hinner vi sen eller nästa dag☺️

har valt ut ett par röda trosor med remmar och strumpeband Med matchande top som han nog aldrig kunde drömma om att han skulle få se mig i.
    får se.
    ?.när jag sen är nära att komma vill jag rida honom i slowmotien gnida/rullande med honom i mig och han ska fortfarande bara ligga still o känna och se mig smeka mig själv till orgasm hela vägen? sen ska jag kyssa honom och hoppas handlägger att jag gjorde honom galen så får han sätta på mig direkt i valfri ställning och tempo och han bara exploderar I mig?..

en fantast som nog kan bli verklighet när jag samlat mod?

tack för uppmuntran
  • Vinters115
    Anonym (Kvinna 50+) skrev 2025-08-19 16:36:20 följande:
    Det kommer ske hoppas jag, han gillar att se på mig det vet jag måste öva honom i att inte alltid behöva leverera kuken i fittan, det hinner vi sen eller nästa dag☺️

har valt ut ett par röda trosor med remmar och strumpeband Med matchande top som han nog aldrig kunde drömma om att han skulle få se mig i.
    får se.
    ?.när jag sen är nära att komma vill jag rida honom i slowmotien gnida/rullande med honom i mig och han ska fortfarande bara ligga still o känna och se mig smeka mig själv till orgasm hela vägen? sen ska jag kyssa honom och hoppas handlägger att jag gjorde honom galen så får han sätta på mig direkt i valfri ställning och tempo och han bara exploderar I mig?..

en fantast som nog kan bli verklighet när jag samlat mod?

tack för uppmuntran
    Tror du att han kan hålla sig att inte komma tills du ger honom möjlighet att knulla dig?
    nu jag har bara läst vad du skrev jag är på gränsen att spruta😉

det är ingen fantasier du kan uppleva detta när du önskar men min är en fantasi att se min fru med en annan man.
  • Anonym (Man 50)

Varför är det ens intressant att du blir kåt, hon pratar om en fantasi hon vill dela med sin man, inte dig..  så otroligt slemmigt.. börja bete dig!!

Vinters115 skrev 2025-08-19 17:20:10 följande:
    Tror du att han kan hålla sig att inte komma tills du ger honom möjlighet att knulla dig?
    nu jag har bara läst vad du skrev jag är på gränsen att spruta😉

det är ingen fantasier du kan uppleva detta när du önskar men min är en fantasi att se min fru med en annan man.
  • Vinters115
    Anonym (Man 50) skrev 2025-08-19 17:26:39 följande:

Varför är det ens intressant att du blir kåt, hon pratar om en fantasi hon vill dela med sin man, inte dig..  så otroligt slemmigt.. börja bete dig!!

Du behöver inte vara så arg, vi bara diskutera en fantasi.
    om det irriterar dig då drar jag tillbaka vad jag skrev och ber om ursäkt om jag har gjort fel.
  • Anonym (Sven)
    Anonym (Kvinna 50+) skrev 2025-08-18 20:23:06 följande:

Din man kommer att älska det. Min fru älskar att visa upp sig och göra mig kåt. Vi har ett fantastiskt sexliv. Så kör på.
  • Anonym (Mr Big)
    Vinters115 skrev 2025-08-17 10:06:56 följande:

Hej på er

Din oskuldsröv
Svar på tråden Vad tänker ni på när ni onanera