• Anonym (Lalgi plus)

Kvinnor - hur tänker du kring detta?

Hur skulle du ställa dig inför frågan om att din kille ska bära en sk bur penisbur? En sådan man låser och som förhindrar han att få erektion. 

Du ansvarar för nyckeln och därmed bestämmer när och om låset ska öppnas. 

Han kommer inte kunna få erektion utan dig. 

Han kommer inte kunna onanera utan din hjälp

Han kommer tanka på dig hela tiden eftersom buren påminner honom under dagen

Han kommer, efter några dagar, bli mera tillmötesgående mot dig

Han vill att du ansvarar för nyckeln

Är du inte i mood eller lite irriterad på honom så får han vara inlåst några dagar till - se nr 4.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - hur tänker du kring detta?
  • Anonym (Matilda)

Fullständigt ointressant och avtändande för min del 

• Anonym (Malin)

Ren idioti, misshandel och maktutövning. Väldigt avtändande.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (m)

Nej, det är ingenting för mig.

Men om båda samtycker och njuter av det så är det väl inget fel. Undrar hur vanligt det är

• Anonym (Lalgi plus)
    Anonym (Malin) skrev 2025-08-18 17:55:10 följande:

Ren idioti, misshandel och maktutövning. Väldigt avtändande.

Det finns någon som heter samtycke. 
  • Anonym (Lalgi plus)
    Anonym (Matilda) skrev 2025-08-18 10:02:48 följande:

Fullständigt ointressant och avtändande för min del 

Ok, tack för input. 
  • Anonym (Malin)
    Anonym (Lalgi plus) skrev 2025-08-18 19:11:58 följande:
    Det finns någon som heter samtycke. 
    Om du bjuder en alkoholist på sprit samtycker denne förmodligen. 
    Men är det bra för vederbörande? 
  • Anonym (m)
    Anonym (Malin) skrev 2025-08-18 19:20:47 följande:
    Sexlekar är ingen sjukdom så det är ingen relevant jämförelse.
  • Anonym (Matilda)
    Anonym (Malin) skrev 2025-08-18 19:20:47 följande:
    Men skärp dig.. finns en del män och kvinnor som gillar kukbur och tänder på det. Ingår många gånger i bdsm på olika sätt tex dominanslekar . Undergiven/dominant 
    Att vi här inte gillar det betyder inte att det automatiskt är skadligt eller skulle vara nåt sjukligt..  
  • Anonym (Malin)

BDSM handlar om maktutövning och misshandel, punkt!
    Vi ser hur världen ser ut och hur människor lider överallt. Att se våld som ett nöje får mig att vilja kräkas och man förstår hur människor är innerst inne och varför allt fler ser våld som en lösning och inte ett problem. Att vara undergiven och gilla att testa smärta är en sak, men de som utför detta, fy fan! 

Jag vet att de flesta ser bdsm som en okej sexlek men fundera på var strypsex och underlivsskador på unga tjejer kommer från? De vågar inte säga ifrån för "alla" sysslar ju med sånt...

• Anonym (Matilda)
    Anonym (Malin) skrev 2025-08-18 21:24:14 följande:

BDSM handlar om maktutövning och misshandel, punkt!
    Vi ser hur världen ser ut och hur människor lider överallt. Att se våld som ett nöje får mig att vilja kräkas och man förstår hur människor är innerst inne och varför allt fler ser våld som en lösning och inte ett problem. Att vara undergiven och gilla att testa smärta är en sak, men de som utför detta, fy fan! 

Jag vet att de flesta ser bdsm som en okej sexlek men fundera på var strypsex och underlivsskador på unga tjejer kommer från? De vågar inte säga ifrån för "alla" sysslar ju med sånt...

Jag lever själv i den världen och du har inte en aning om vad du pratar om...

Att unga tjejer råkar illa ut handlar däremot om att INTE ha samtycke och att inte förstå vad man håller på med .
  • Anonym (Sara)

Hade nog dödat min lust för honom för all framtid. Han hade lika gärna kunnat erkänna att han tände på bajssex eller nåt.

• Anonym (Lalgi plus)
    Anonym (Sara) skrev 2025-08-18 21:53:39 följande:

Hade nog dödat min lust för honom för all framtid. Han hade lika gärna kunnat erkänna att han tände på bajssex eller nåt.

Oj, så pass alltså? 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Lalgi plus) skrev 2025-08-18 22:34:49 följande:
    Oj, så pass alltså? 
    Ja utan tvekan.
  • Anonym (Nope)

Nej, riktigt skum och (i mina ögon) ohälsosam syn på sex.

För de flesta av oss är sex menat som en ömsesidig kärleksakt och iget plågande maktspel. Hur kan man forma fram en sådan uppfattning överhuvudtaget?

Sorry men det låter helsjukt. 

• felicityporter

Jag hade tyckt att det varit extremt avtändande, hade utgått från att han skojade men om han visade att han menade allvar hade jag blivit djupt besviken och avtänd.

• Anonym (Anna)

Nej, inte hett. Däremot kan jag absolut tänka mig ett scenario där han är "förbjuden" att onanera och jag "retar" honom tills han är desperat och nära på beredd att våldta mig. Glad

Men då som en muntlig överenskommelse, alternativt att han inte har möjlighet rent praktiskt.

Svar på tråden Kvinnor - hur tänker du kring detta?