• Anonym (M50)

Nöjd att bli tillfredsställd med händer..

Skulle du som kvinna vara nöjd att få dina behov tillfredsställda med hjälp av en partners händer. Säg att han har problem med potensen. Du kommer med hjälp av händer och leksaker men väldigt sällan du får känna "något" i dig. Skulle du sakna det? Skulle du söka "det" på annat håll? Hur mkt betyder en hård erektion i ditt förhållande? 

• Svar på tråden Nöjd att bli tillfredsställd med händer..
  • Anonym (f)

Är leksaker förbjudet eller vad?

• Anonym (Cc)

Nej, problem med potens tyder på att något inte står rätt till med mannen på nåt sätt. Antingen porrskadad eller ohälsosam med levernet i övrigt, fysiskt eller psykiskt. 

En normal man med ett sunt lyckligt liv får inte problem med sin potens. Åtminstone inte som ung eller i medelåldern.

• Anonym (M50)
    Anonym (f) skrev 2025-08-18 13:00:04 följande:

Är leksaker förbjudet eller vad?

Nej inte alls.  
  • Anonym (M50)
    Anonym (Cc) skrev 2025-08-18 13:14:35 följande:

Nej, problem med potens tyder på att något inte står rätt till med mannen på nåt sätt. Antingen porrskadad eller ohälsosam med levernet i övrigt, fysiskt eller psykiskt. 

En normal man med ett sunt lyckligt liv får inte problem med sin potens. Åtminstone inte som ung eller i medelåldern.

Stämmer det verkligen?
  • Tukt
    Anonym (Cc) skrev 2025-08-18 13:14:35 följande:

Fräscht sätt att se på funktionsnedsättningar. Och det där kan du såklart backa upp annars?
  • Anonym (Cc)
    Tukt skrev 2025-08-18 13:32:11 följande:
    Fräscht sätt att se på funktionsnedsättningar. Och det där kan du såklart backa upp annars?
    Ett realistiskt sätt att se på funktionsnedsättningar. Och vad skulle det annars bero på än de skäl jag redan uppgett?
  • Anonym (Cc)
    Anonym (M50) skrev 2025-08-18 13:26:12 följande:
    Stämmer det verkligen?
    Om du känner till nån anledning utöver de jag redan uppgett för potensproblem i yngre ålder så berätta det då.
  • Anonym (Man)

Jag är impotent men försöker göra det skönt för frun med händerna. Det är sällan det går för henne, men hon tycker ändå att det är värdefullt. Det är klart att hon saknar att kunna ha samlag ibland, även om hon inte får orgasm av dem. Inte med mig, med en tidigare pojkvän gick det för henne under samlagen. 

• Anonym (Kramis)

Vet inte. Det beror på flera faktorer, är det en partner man har varit tillsammans med länge och tidigare haft ett sexliv med eller en ny partner?

Med en ny partner vet jag inte om det hade känts bekvämt. Men en partner sedan lång tid så kanske om det beror på sjukdom och inte dåligt levande.
    men kan han inte tillfredsställa mig med fingrar och leksaker så låter det som ett rätt trist sexliv. Slickar du inte? Kommer hon aldrig? kunde hon komma innan? Vad beror potensproblemen på?

• Anonym (mannen)
    Anonym (Cc) skrev 2025-08-18 13:34:29 följande:
    Ett realistiskt sätt att se på funktionsnedsättningar. Och vad skulle det annars bero på än de skäl jag redan uppgett?
    Bara som ett exempel:

Påkörd av en drogpåverkad bilförare och förlamad från bröstet och nedåt.

Har denna person varit "ohälsosam med levernet i övrigt, fysiskt eller psykiskt"?

Trams.
Svar på tråden Nöjd att bli tillfredsställd med händer..