• Meräventyr

Spännande möte.

Vi har den stora glädjen att njuta av ett fint, spännande och kärleksfullt sexliv.
    Ibland ihop med andra. 1,2 eller flera. 
    Snart ska vi träffa ett härligt par för andra gången och vill ha hjälp av er med tips på skön början på dagen.
    Något mer än pang på rödbetan.
    Jag ger ett exempel som vi gjort tidigare och kommer göra igen.
    Jag och min fru ger honom en tantrisk massage i 15-20 min. Hans fru får se på. Sedan ger hon och han mig massage, min fru ser på. Osv tills alla blivit omhändertagna. 
    Så ös på med sköna förslag och idéer. 

• Svar på tråden Spännande möte.
  • UngGubbeinorr

Laga mat ihop, stöta lite på varann vid diskbänk å grytor, tjuvsmaka lite på vinet medan allt går färdigt, sedan avnjuta det hela med tända ljus och samtal. Det är mitt råd till alla dejter.

• Anonym (6 händer)

Alla är med och masserar 6 händer på kroppen samtidigt  Mycket trevligt kan jag upplysa om Solig

• UngGubbeinorr

Nu har jag aldrig dejtat flersamt, men utgår från att mycket är detsamma som för tvåsamt, möjligen att kvinnorna känner sig tryggare ihop med karln sin. 

Boka ett hotelrum i en stad okänd för er alla (ja det kan räcka med ett ett..). Turista, sexa, gör stan med krogar å restauranger, sexa igen, repeat om det är mer än en natt. Ni kommer inte bara att haft sex, utan även skapat gemensamma minnen.

Svar på tråden Spännande möte.