Satte kvinnor på pedistal en gång i tiden...
Sedan slutade jag med det.. fdöråtr ni att ni har tappat attraktionskraften? Den kan återfinna hos någon enstaka genuin elller otroligt vackerkvinna / tjej.. emellan åt.. men det är ca 2 % av alla man möter... knappt det. Förr hade man respekt för kvinnor överlag. De var mer kännande, de var mer ödmjuka, de lyssnade innan de dömde och de kunde förstå! Men idag... nej... de är 3 barns white trash morsor (unga) knullar med fängelsekunder, har vappen hemma hos sig fast de blev av med sina barn under 6 månader... och snorta kokain som aldrig förr. Och gör de inte det, så ljuger de, stjäl eller är otrogna eller allting nästan på samma gång. Nyaste trenden är att de ska knivhugga folk och sedan ljuger om det.. ! Under min "förlorade tid" så har jag bara mött en vacker kvinna som kunde sagt åt mig att dränka mig själv så hade jag nog gjort det... efter at få ha sex med ehnne... Men vart jag än vandrar idag... så ser jag ingen sådan kvinna längre... utan lögnare, flaska horiga.... T om de där SD snubbarna är ju för fan mer trevligare än er idag, fast de var ens största fiender som ung !