• Anonym (-)

Satte kvinnor på pedistal en gång i tiden...

Sedan slutade jag med det.. fdöråtr ni att ni har tappat attraktionskraften? Den kan återfinna hos någon enstaka genuin elller otroligt vackerkvinna / tjej.. emellan åt.. men det är ca 2 % av alla man möter... knappt det. Förr hade man respekt för kvinnor överlag. De var mer kännande, de var mer ödmjuka, de lyssnade innan de dömde och de kunde förstå! Men idag... nej... de är 3 barns white trash morsor (unga) knullar med fängelsekunder, har vappen hemma hos sig fast de blev av med sina barn under 6 månader... och snorta kokain som aldrig förr. Och gör de inte det, så ljuger de, stjäl eller är otrogna eller allting nästan på samma gång. Nyaste trenden är att de ska knivhugga folk och sedan ljuger om det.. ! Under min "förlorade tid" så har jag bara mött en vacker kvinna som kunde sagt åt mig att dränka mig själv så hade jag nog gjort det... efter at få ha sex med ehnne... Men vart jag än vandrar idag... så ser jag ingen sådan kvinna längre... utan lögnare, flaska horiga.... T om de där SD snubbarna är ju för fan mer trevligare än er idag, fast de var ens största fiender som ung ! 

• Svar på tråden Satte kvinnor på pedistal en gång i tiden...
  • Anonym (you problem)

My dude, that's a you-problem.

• Kirenaj68

Ok. Fredagkvällen har övergått till lördagsnatta. Skål.
    Men en poäng har du svamlet. Det är inte nyttigt att sätta någon på piedestaL. Varken för den som sitter där eller för den som sätter personen där.

• Anonym (-)
    Kirenaj68 skrev 2025-08-23 00:57:23 följande:

Ok. Fredagkvällen har övergått till lördagsnatta. Skål.
    Men en poäng har du svamlet. Det är inte nyttigt att sätta någon på piedestaL. Varken för den som sitter där eller för den som sätter personen där.

Fast man gjorde ju det förr... om man eventuellt inte hade sex med sin kusin då... Men alla de där vackra dalsandsflickona... klart man satte de på piedestal när man var ca 10 år gammal.. 
  • Anonym (you problem)
    Anonym (-) skrev 2025-08-23 01:28:06 följande:
    Fast man gjorde ju det förr... om man eventuellt inte hade sex med sin kusin då... Men alla de där vackra dalsandsflickona... klart man satte de på piedestal när man var ca 10 år gammal.. 
    Det var för att du var 10 år gammal.
  • Anonym (-)
    Anonym (you problem) skrev 2025-08-23 01:45:01 följande:
    Det var för att du var 10 år gammal.
    mm upp 26 års ålder... när jag började supa riktigt och hage 8 tjejer på 1 vecka i samma säng...då dog det.
  • NinniQX

Man undrar ju vad du har för umgänge runt dig som innehåller allt det där. Du umgås med fel personer! 

• Lynx123

Att sätta en kvinna på piedestal är inte samma sak som att respektera henne.

Byt umgänge!

• Anonym (Balalajka)

Extremt fall av hora/madonna-komplex? 

Läs lite Yvonne Hirdman eller nåt så mår du kanske bättre sen. 

• Anonym (Ballare Laika)

Du kanske skulle försöka sluta bo i slummen?

Jag har snackat med diverse taxichaufförer som också hade uppfattningen att svenska kvinnor inte kan behålla relationer, har fyra barn med tre farsor, super och lever på bidrag.

Men det beror klart på att de enda svenskar som bor i deras områden är så, inte att befolkningen i stort är så. Så snubbarna jag talade med höll på att trilla omkull av surprise när jag berättade att alla i våra båda släkter är lyckligt gifta i tre generationer och det inte finns en skilsmässa inom synhåll. Även om det nog är lite extremt åt andra hållet om man inte är frireligiös.

• Anonym (Börje)
    Anonym (-) skrev 2025-08-23 04:32:17 följande:
    mm upp 26 års ålder... när jag började supa riktigt och hage 8 tjejer på 1 vecka i samma säng...då dog det.
    Du betedde dig som ett svin så du förlorade nog respekten för dig själv.
  • Anonym (.)

Jag hoppas du förstår att det inte är någon sanning. Precis som att inte precis alla män är otrogna lögnare som gaslightar eller t.o.m. misshandlar sina tjejer. 

Det finns alltid hela spektrat. 

Jag är tex inte något av det du beskriver? För mig har ärlighet alltid varit jätteviktig. Men i ingen av mina relationer så är det jag som varit den oärliga. 
    Men som sagt så är inte det en bild på hur alla män är bara för att de jag träffat hittills varit så.
    Hoppad du är klok nog att förstå detsamma. 

• Anonym (Vill ha TS)
    Anonym (-) skrev 2025-08-23 04:32:17 följande:
    Åh va synd att du inte längre är intresserad av oss. Jag gråter.
  • Tecum

Kvinnor ska inte sättas på piedestal, de vill det inte, mår inte bra av det och är inte värda det. Men det finns många bra och förnuftiga kvinnor!

• Anonym (H)

Språket är inte så bra i denna trådstart.

• Mayjel
    Tecum skrev 2025-08-23 18:18:43 följande:

Kvinnor ska inte sättas på piedestal, de vill det inte, mår inte bra av det och är inte värda det. Men det finns många bra och förnuftiga kvinnor!

Om inte annat så är det en titel ganska svår att leva upp till. Män som
    sätter kvinnor på piedestal tenderar ju också att sätta den där jobbiga pressen på kvinnor - att de ska vara lika perfekta som den drömbild männen redan byggt upp om dem. 
    Nej tack säger jag. Blir hellre sedd som en helt normal människa med fel och brister, en som alla andra liksom. Tycker inte att en sådan syn på kvinnor skulle vara nedvärderande heller, snarare fullt realistisk. 
  • Anonym (LOL)
    Anonym (-) skrev 2025-08-23 00:27:50 följande:
    Satte kvinnor på pedistal en gång i tiden...

Sedan slutade jag med det.. fdöråtr ni att ni har tappat attraktionskraften? Den kan återfinna hos någon enstaka genuin elller otroligt vackerkvinna / tjej.. emellan åt.. men det är ca 2 % av alla man möter... knappt det. Förr hade man respekt för kvinnor överlag. De var mer kännande, de var mer ödmjuka, de lyssnade innan de dömde och de kunde förstå! Men idag... nej... de är 3 barns white trash morsor (unga) knullar med fängelsekunder, har vappen hemma hos sig fast de blev av med sina barn under 6 månader... och snorta kokain som aldrig förr. Och gör de inte det, så ljuger de, stjäl eller är otrogna eller allting nästan på samma gång. Nyaste trenden är att de ska knivhugga folk och sedan ljuger om det.. ! Under min "förlorade tid" så har jag bara mött en vacker kvinna som kunde sagt åt mig att dränka mig själv så hade jag nog gjort det... efter at få ha sex med ehnne... Men vart jag än vandrar idag... så ser jag ingen sådan kvinna längre... utan lögnare, flaska horiga.... T om de där SD snubbarna är ju för fan mer trevligare än er idag, fast de var ens största fiender som ung ! 

Cry me a fucking river. hade älskat om fler män bara kunde börja ignorera kvinnor. låt oss vara. tack
Svar på tråden Satte kvinnor på pedistal en gång i tiden...