• Anonym (Cu Ck oL d)

Sex med upptagen kvinna..

Ni som ligger med upptagna kvinnor, har ni någon tanke på att hon är just upptagen men att du brädar hennes partner i detta nu? Hur går tankarna kring att hon är otrogen med dig? Känns det bra, känns det dåligt eller känns det inte alls? 

• Svar på tråden Sex med upptagen kvinna..
  • Anonym (?)
    Anonym (Cu Ck oL d) skrev 2025-08-26 21:57:55 följande:

Ni som ligger med upptagna kvinnor, har ni någon tanke på att hon är just upptagen men att du brädar hennes partner i detta nu? Hur går tankarna kring att hon är otrogen med dig? Känns det bra, känns det dåligt eller känns det inte alls? 

Då, för länge sedan, var den huvudsakliga fördelen att hon inte var intresserad av en relation med mig.  Vi hade bra sex och sen kunde jag ha mitt liv för mig själv. 
  • Anonym (Cu Ck oL d)
    Anonym (?) skrev 2025-08-26 22:25:36 följande:
    Då, för länge sedan, var den huvudsakliga fördelen att hon inte var intresserad av en relation med mig.  Vi hade bra sex och sen kunde jag ha mitt liv för mig själv. 
    Ett skäl om något! 🙂
  • Anonym (Ville)

Relationen mellan henne och hennes man lägger jag mig inte i utan den får hon hantera på egen hand.

Helt enkelt på vuxna människor som möts och har sex av egen fri vilja inget konstigt med det och som sagt relationen till den hon är gift med är inte mitt problem. Lika liks lite som det är hennes problem att hantera min relation med min fru. 

• Anonym (Nightstride)
    Anonym (Ville) skrev 2025-08-26 22:54:30 följande:

Relationen mellan henne och hennes man lägger jag mig inte i utan den får hon hantera på egen hand.

Det gör du ju visst om du ligger med hans fru. 
  • Anonym (Ville)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-08-26 23:54:25 följande:
    Det gör du ju visst om du ligger med hans fru. 
    Hur tänker du nu. .
    Lika lite som om jag säljer skor är det mitt ansvar vilka skor hon väljer att köpa. Köper hon skor för 1500 trots att hon kom överens med sin man om max 1000 så är det inte mitt ansvar utan dom får sköta sin relation och vad don har kommit överens om 
  • Anonym (Abc)

Brädar hennes partner?
    Nja, väljer hon att vara kvar hos honom är det väl älskaren som är brädad? En leksak. 

• Anonym (Cu Ck oL d)
    Anonym (Abc) skrev 2025-08-27 06:46:41 följande:

Brädar hennes partner?
    Nja, väljer hon att vara kvar hos honom är det väl älskaren som är brädad? En leksak. 

Tänker att hon väljer någon annan för sex. Leksak må hända om man inte kan leka hemma. 
  • Anonym (Mimosa)
    Anonym (Abc) skrev 2025-08-27 06:46:41 följande:

Brädar hennes partner?

Man kan båda vara leksak åt varandra, det funkar utmärkt så länge ingen vill mer.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Cu Ck oL d) skrev 2025-08-26 21:57:55 följande:

När jag höll på med att sexa med upptagna kvinnor, var det inte många tankar som ägnades åt deras män.
    Nu spekulerar jag, men jag tror inte att så många män går i sådana tankar; det är nog mest tankarna på att få knulla med en överkåt snygg tjej som i första hand upptar tankarna.
  • Anonym (Ville)
    Anonym (fdPåJakt) skrev 2025-08-27 08:13:55 följande:
    När jag höll på med att sexa med upptagna kvinnor, var det inte många tankar som ägnades åt deras män.
    Nu spekulerar jag, men jag tror inte att så många män går i sådana tankar; det är nog mest tankarna på att få knulla med en överkåt snygg tjej som i första hand upptar tankarna.
    Håller helt med om detta. Känner det aldrig som någon form av erövring med däremot är det ofta väldigt het sex med upptagna kvinnor. Finns också en säkerhetsasspekt. Mycket mindre risk för att det blir strul när båda är i en relation.
Svar på tråden Sex med upptagen kvinna..