Varför är jag såhär klantig?
Jag försöker alltid göra saker på ett kontrollerat sätt, ändå klantar jag mig väldigt ofta, T.ex
När jag ska öppna en matförpackning, så råkar jag hälla ut allt på golvet, och får då bemöda mig med att städa upp det, vilket skapar ilska och frustration.
Är ofta nervös och stressad, och därför gör jag ofta saker på fel sätt. t.ex. tar tröjan bakochfram, glömmer att byta smutsiga kläder innan jag går ut, glömmer att jag har tvättid i tvättstugan, glömmer att ta mobilen med mig ut m.m.
Ofta gör jag häftiga okontrollerade rörelser, och råkar då stöta till något, ha sönder något eller dra ner något i golvet.
Glömmer att jag har mat på spisen när jag sysslar med annat och rätt vad det är kokar det över eller bränns vid. Några gånger när jag stekt något och bränt vid det har det blivit rökos och brandlarmet har gått igång så att grannarna trott att det brinner här.
Det är som att jag försöker göra allt rätt och kontrollerat, men mitt huvud är så fullt av "oroliga" och nervösa tankar kring olika saker att jag blir disträ och ibland glömmer var jag gjorde alldeles nyss.
Glömmer pckså att höra av mig till folk när jag lovat, och då blir de irriterade åå mig.