Mirakelkur mot hpv2 (herpes) ni som lider SE HIT!
Som rubriken lyder så jag äntligen hittat det. Det vi alla med herpes desperat letar efter. Idén är inte min, jag hittade en tråd på flashback där någon upptäckt det här, jag testade och kan konstatera, det funkar!
Dessvärre förutsätter det här att blåsorna inte sitter på en slemhinna.
Jag är kvinna och blåsorna kommer alltid på samma ställe, utanför slemhinnan.
Gå till apoteket och köp Basiron ac 5% gel (bensoylperoxid), den är mot finnar och fungerar genom att torka ut.
När du börjar få de där typiska nervsmärtorna som betyder att nu är det dags igen, raka bort eventuellt hår och ta en klut, stor som en ärta och sätt på plats. Den här gången gjorde jag det på andra dagen efter nervsmärtorna börjat, vilket gjorde det enkelt att se var de skulle komma eftersom området blir rött och upphöjt. Sätt dit en kompress eller bomulls-pad, (den kommer hållas på plats pga kladdet och trycket från underkläderna) (Obs tänk på att gelén är så stark att den missfärgar kläder och det kan komma igenom en kompress, täck med ytterligare ett lager mellan den och tyget för att undvika att underkläderna fördärvas)
Jag satte dit på morgon och på kväll inför natten.
Det är en mirakelkräm! jag är nu på dag 4 efter nervsmärtorna och området är nästan tillbaka till normalt, det utvecklas aldrig några blåsor och jag räknar med att allt är borta i övermorgon. Det som alltså annars tar upp mot 2 veckor innan allt är borta har nu blivit 6 dagar.
ska tilläggas att jag alltså har det här under hela dagen och natten, alla dagar till det är borta. Alltså inte bara över ett dygn.
Jag är helt förundrad över det här och jag kände att fler BEHÖVER den här informationen.
skriv gärna om ni testar och hur det funkade för er, lycka till! Kramar