• Anonym (Tjej86)

Till alla tjejer vad tycker ni?

Ser dagligen videos på fb där kvinnor drar fram ett mått band och berättar max längd på det manliga packtet. 

ska bli kul och se männens reaktion på era svar 😜😂

vad är max längd för er och vad gillar ni bäst? Jag är tjej själv och max längd för mig är 16 cm och gärna lite grövre i omkrets 😜🙈

• Svar på tråden Till alla tjejer vad tycker ni?
  • Anonym (Gabrielle)

Länka gärna till dessa videos .. hur jag än letar och söker så finns det inga .

• Meddelande borttaget
  • Anonym (XL)

Har inte hittat någon maxlängd än. Den största hittills var över 20 cm och rätt grov. Bara insett två saker, stor är bra, liten kan jag vara utan.

• Anonym (XL)

Har inte hittat någon maxlängd än. Den största hittills var över 20 cm och rätt grov. Bara insett två saker, stor är bra, liten kan jag vara utan.

• Anonym (R)

Har aldrig sett något liknande, det förekommer säkert men det säger mest om mognad och intelligens, eller snarare bristen på dessa, hos den som lägger ut sådant töntigt. Inget för någon att fästa sig vid, vare sig för män eller kvinnor.

• Kanonen56
    Anonym (Tjej86) skrev 2025-09-01 16:41:28 följande:
    Till alla tjejer vad tycker ni?

Ser dagligen videos på fb där kvinnor drar fram ett mått band och berättar max längd på det manliga packtet. 

ska bli kul och se männens reaktion på era svar 😜😂

vad är max längd för er och vad gillar ni bäst? Jag är tjej själv och max längd för mig är 16 cm och gärna lite grövre i omkrets 😜🙈

Låter läckert, men 16 cm är väl ganska liten? Själv är jag bra mycket större än det, och jag gillar att se när den slår i botten. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Gabrielle) skrev 2025-09-01 16:42:49 följande:

Länka gärna till dessa videos .. hur jag än letar och söker så finns det inga .

Säger detsamma, länka.
  • Anonym (Tjej86)

längre än 16 cm för mig då gör det bara ont när det stöter i botten, och jag upplever att saker och ting blir mer enformigt i sängen om den är för lång då många sexställningar gör ont då, och sen har man ont flera dagar sen efter. men en på 16cm kan man köra alla ställningar och ha sex ofta och mycket utan att få ont 👍🏼

• Kanonen56
    Anonym (Tjej86) skrev 2025-09-01 18:00:53 följande:

längre än 16 cm för mig då gör det bara ont när det stöter i botten, och jag upplever att saker och ting blir mer enformigt i sängen om den är för lång då många sexställningar gör ont då, och sen har man ont flera dagar sen efter. men en på 16cm kan man köra alla ställningar och ha sex ofta och mycket utan att få ont 👍🏼

Ja det där låter sött på papper men är mest bara en myt. Vaginor är elastiska och sexuell upphetsning samt rätt stimuli och avslappning ökar blodflödet i den vilket gör att ni kan ta emot en mycket större kuk. 

Så känner du att du behöver en mindre för att den ska överleva och må bra efter så har du inte värmt den tillräckligt. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Till alla tjejer vad tycker ni?