• Anonym (dissan)

Jag har precis plussat!

Jag har precis plussat! Och är både glad och sjuuuuukt chockad. vi kallar magen för dissan efter dyson och det är faktiskt en rolig historia som jag inte riktigt vet om vi kommer dela med familjen haha. Jag har tjatat JÄRNET på min kille att han måste hjälpa till att städa mer. Och så kom han hem en dag med en ny dyson som vi kört runt här hemma. Det är faktiskt inte det att han börjat städa mer som gjort att vi haft mer sex. Utan det är ljudet Rörelsen Att den suger hur den suger. det funkar på oss båda. när jag böjer mig ner och ska städa något under soffan, då är han där. Ljudet som knappt märks är också sådär rogivande att det borde vara med på en Spotify lista för heta kvälla vi hittade vår ganska billigt hos Powre hur blev ni preggo?
  • Svar på tråden Jag har precis plussat!
  • Anonym (SpråkpolisenFörlåt)

Grattis till graviditeten! Glad Får jag fråga hur gamla ni är med tanke på hur du grovt misshandlar det svenska språket? 

• Anonym (Abc)
    Anonym (SpråkpolisenFörlåt) skrev 2025-09-01 18:40:02 följande:

Grattis till graviditeten! Glad Får jag fråga hur gamla ni är med tanke på hur du grovt misshandlar det svenska språket? 

Det låter mer som ett reklaminlägg för dammsugare. AI-bot kanske?
  • Anonym (B)

Låter som ett ganska dåligt sponsrat inlägg av en influenser. Det ända som som fattas är en rabattkod 

Anonym (Abc) skrev 2025-09-02 05:24:46 följande:
    Det låter mer som ett reklaminlägg för dammsugare. AI-bot kanske?
    Nej, det är bara såhär unga idag kommunicerar. De kan inte stava. Ta det från någon med två tonårsdöttrar. AI stavar ju faktiskt bättre, haha. Tungan ute
  • Anonym (Bitterbittan)

har hört många konstiga ?namn? på vad man kallar bebisen/magen men detta var?ovanligt. Men kul för er att ni plussat! Vi kallade bebisen för sitt namn redan när vi fick veta kön. 

Men en sak är säker. Hade min sambo städat så hade jag ställt upp på ett andra barn för längesen. 😂 

• Anonym (Klara)

Tända på hur en dammsugare suger .. Jag trodde jag hade hört talas om typ alla sjuka fetischer eftersom jag jobbade på strippklubb i 10+ år när jag var yngre men tydligen inte haha..

Det skadar ju inte någon annan iförsej så kör på men nej jag tycker inte ni ska berätta för familjen att ni tänder på hushållsmaskiner.  

• Anonym (dissan)
    Anonym (C) skrev 2025-09-01 18:07:33 följande:

Grattis till graviditeten.

tack snälla!! är såå glada ff lite chockade haha men mest pirriga
  • Anonym (dissan)
    Anonym (SpråkpolisenFörlåt) skrev 2025-09-01 18:40:02 följande:

haha ja alltså..jag skriver som jag pratar med mkt känsla o lite kaos. lovar att ja kan stava när det behövs!!
  • Anonym (dissan)
    Anonym (Bitterbittan) skrev 2025-09-02 09:46:38 följande:

har hört många konstiga ?namn? på vad man kallar bebisen/magen men detta var?ovanligt. Men kul för er att ni plussat! Vi kallade bebisen för sitt namn redan när vi fick veta kön. 

Men en sak är säker. Hade min sambo städat så hade jag ställt upp på ett andra barn för längesen. 😂 

hahahagahah
    Anonym (dissan) skrev 2025-09-03 17:22:25 följande:
    haha ja alltså..jag skriver som jag pratar med mkt känsla o lite kaos. lovar att ja kan stava när det behövs!!
    Vad bra. Grattis igen. Själv brukade jag och min exman lyssna på P1, men inte under samlag såklart. 
Svar på tråden Jag har precis plussat!