• Anonym (Osäker)

Kille som inte hör av sig

Jag har en relation med en kille och vi har träffas minst en gång i veckan. medans nu känns något annorlunda. Han var iväg med familjen och en kompis i en vecka men har knappt hört av sig under den tiden trots han sa att han Skulle ringa. Sedan kom han hem för några dagar sedan men inte hört av sig alls sedan vi pratade dagen innan han åkte hem. Vi har inte träffats på över två veckor nu då han inte kunde innan han åkte. han verkar inte ta något initiativ till att höra av sig eller umgås längre. Tycker detta verkar konstigt

• Svar på tråden Kille som inte hör av sig
  • Olsdotter
    Anonym (Osäker) skrev 2025-09-01 19:59:20 följande:
    Kille som inte hör av sig

Jag har en relation med en kille och vi har träffas minst en gång i veckan. medans nu känns något annorlunda. Han var iväg med familjen och en kompis i en vecka men har knappt hört av sig under den tiden trots han sa att han Skulle ringa. Sedan kom han hem för några dagar sedan men inte hört av sig alls sedan vi pratade dagen innan han åkte hem. Vi har inte träffats på över två veckor nu då han inte kunde innan han åkte. han verkar inte ta något initiativ till att höra av sig eller umgås längre. Tycker detta verkar konstigt

Hur länge har ni träffats?

Många män drar sig undan en period medan de funderar på att satsa fullt ut på ett förhållande.

Om han dock inte ens svarar när du hör av dig är det bäst att förutsätta att han tappat intresset och gå vidare.
  • Lynx123

Då är han nog tyvärr inte särskilt intresserad. Har du hört av dig alls till honom?

• Anonym (Osäker)
    Olsdotter skrev 2025-09-01 20:05:58 följande:
    Hur länge har ni träffats?

Många män drar sig undan en period medan de funderar på att satsa fullt ut på ett förhållande.

Om han dock inte ens svarar när du hör av dig är det bäst att förutsätta att han tappat intresset och gå vidare.
    Sedan i våras
    Skrev ikväll men inget svar ännu
  • Anonym (Osäker)
    Lynx123 skrev 2025-09-01 20:32:57 följande:

Då är han nog tyvärr inte särskilt intresserad. Har du hört av dig alls till honom?

Ja ibland men ibland tar det tid innan han svarar
  • Anonym (m)

Han kanske råkat ut för en olycka eller traumatiskt besked.

• Anonym (Osäker)
    Anonym (m) skrev 2025-09-01 20:44:55 följande:

Han kanske råkat ut för en olycka eller traumatiskt besked.

Nej för jag kan se i telefonen att han spelar dator
  • Olsdotter
    Anonym (Osäker) skrev 2025-09-01 20:43:01 följande:
    Sedan i våras
    Skrev ikväll men inget svar ännu
    Ok, men kvällen är ung.

Det kan hända att han behöver skapa lite distans för att ta reda på vad han känner. Om det är så, då kommer han snart tillbaka om du bara ger honom utrymmet han behöver.

Eller, så tycker han att han hittills ensam varit drivande, och vill se om du tar initiativ när han låter bli.

Eller, så är han genuint upptagen.

Eller, så spelar han ett spel med dig för att göra dig osäker och skapa en osäker anknytning hos dig som han sedan kan spela på.

Eller, så har han tappat intresset.

I samtliga fall gör du bäst i att avvakta och låta honom visa vad han vill, efter det att du hört av dig till honom.
  • Anonym (m)
    Anonym (Osäker) skrev 2025-09-01 20:47:44 följande:
    Nej för jag kan se i telefonen att han spelar dator
    Det utesluter väl egentligen inget av mina förslag
Svar på tråden Kille som inte hör av sig