• Anonym (Venus)

Tjockt venusberg, män?

Jag är en normal kvinna med normal vikt 160cm, 55kg
    Men har så mycket fett på just venusberget. Det verkar lagras där. Har varit nere på 49kg i vuxen ålder men venusberget är kvar och då finns inget annat.

Inser att jag behöver fettsuga för att bli av med det men det vill jag inte lägga pengar på. Så hur äckligt är det med fett på venusberget??
    Önskar svar från män, eller kvinnor i samma situation.
    Är singel men vågar inte visa mig.

• Svar på tråden Tjockt venusberg, män?
  • Anonym (Bullfitta)
    Anonym (Venus) skrev 2025-09-02 10:39:04 följande:
    Tjockt venusberg, män?

Jag är en normal kvinna med normal vikt 160cm, 55kg
    Men har så mycket fett på just venusberget. Det verkar lagras där. Har varit nere på 49kg i vuxen ålder men venusberget är kvar och då finns inget annat.

Inser att jag behöver fettsuga för att bli av med det men det vill jag inte lägga pengar på. Så hur äckligt är det med fett på venusberget??
    Önskar svar från män, eller kvinnor i samma situation.
    Är singel men vågar inte visa mig.

Jag har alltid haft fett på venusberget. Tycker att alla har varit och förtjust nypt lite i det.
  • OlleSQ

Det är som med håret där, människans utveckling har sett till att det både finns en fettkudde och hår där när du är vuxen. Nu lär du inte gå och känna andra kvinnor där men av erfarenhet från en man så får tro mig när jag säger att ni alla har det. Sen kan omfattningen variera, att det skulle varit en stor kudde när du vägde 49 låter väldigt osannolikt men att den fanns där utgår jag ifrån och det är fullständigt normalt. Sen kan det skilja på hur tydligt venusberg en tjej har även om mängden fett över det är detsamma. Låter som du har ett mer tydligt framträdande och sätt på dig ett par tajts (helst i annan färg än svart) så lär du märka att män kommer glo på dig just där... mao män gillar ett tydligt venusberg, blir lite som en bra pushup med mycket cleavage...

• Anonym (Kalle)

Det varierar säkert mellan män. Själv har jag inga problem med det.

• Anonym (Ola)

Inte äckligt alls tycker jag.

• Anonym (Venus)

Ni verkar inte förstå Rynkar på näsan ser ut som att jag har en liten snopp. Även vid 49kg. Det är galet envist där. Vägrar försvinna men kan se ut som ett skelett överallt annars. (Inte nu).

Hade gärna gjort en fettsugning men har inte råd och jag vill hellre lägga pengar på annat. Men skäms verkligen. 

• Anonym (Bullfitta)
    Anonym (Venus) skrev 2025-09-02 11:53:45 följande:

Ni verkar inte förstå Rynkar på näsan ser ut som att jag har en liten snopp. Även vid 49kg. Det är galet envist där. Vägrar försvinna men kan se ut som ett skelett överallt annars. (Inte nu).

Hade gärna gjort en fettsugning men har inte råd och jag vill hellre lägga pengar på annat. Men skäms verkligen. 

Snopp? Hänger venusberget? För annars har du helt enkelt bara bullfitta som jag, och den har varit omåttligt populär.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Venus) skrev 2025-09-02 11:53:45 följande:

Jag skiter i hur fittan ser ut, får jag komma till är jag nöjd och glad
  • Tecum

Låter konstigt att det ser ut som en snopp? Har någon klagat eller kommenterat negativt?

Generellt gäller att män är väldigt obrydda om hur kvinnors underliv ser ut, de fokuserar på att det är tillgängligt och hur det känns. Så strunta i dina hjärnspöken och fettsugandet och njut av sexet!

• Anonym (Venus)

Ja, garanterat "bullfitta" men vill inte ha skiten.
    Är smal i övrigt så fattar inte varför det fastnar där och ser förjävligt ut

• Anonym (Bullfitta)
    Anonym (Venus) skrev 2025-09-02 12:57:51 följande:

Men nu har du bullfitta varesig du vill eller inte, och du har inte råd att fettsuga. Alla i tråden beskriver att din bullfitta inte är ett problem för andra än dig. Vad vill du att vi ska säga?

Släpp bullfittan fri bara, och tänk på annat!
  • Anonym (Kim)

Om du tycker att du lider av ditt utseende gör något åt det. Antingen accepterar du hur du ser ut eller gör en fettsugning då.  Vad andra tycker är egalt. Smaken är som framstjärten - delad. Bäst är att du inte gör några ingrepp. 

• Anonym (manne)

Slappna av. Det ser inte "förjävligt" ut. Det ser fullständigt normalt ut.

Alla ser olika ut och du är inte den enda med fett där.

OK, jag borde inte säga "slappna av" som om det vore som om du  inte har koll på saker och ting och inte hade rätt till det du känner men verkligen ... jag blir genuint ledsen över att du känner sådant obehag över saken för det vi ser på bilden ser helt bara vanligt ut.

Var snäll mot dig själv.
  • Anonym (Bullfitta)

Nu såg jag bilden.

Du ser ungefär ut som jag gör i profil. Män blir som tokiga i det, själv är jag bara tacksam över min bullfitta. Det är en tillgång, tro mig!
  • Anonym (-)
    Anonym (Kim) skrev 2025-09-02 13:29:12 följande:

Om du tycker att du lider av ditt utseende gör något åt det. Antingen accepterar du hur du ser ut eller gör en fettsugning då.  Vad andra tycker är egalt. Smaken är som framstjärten - delad. Bäst är att du inte gör några ingrepp. 

Ligger mycket i detta. Visste inte ens vad som menades (har hört ordet många gånger men trodde det var slang eller nåt).

Fick kolla upp bilder för att ens avgöra om jag någonsin sett det på riktigt. Och de jag fick upp upplever jag inte ens avviker från vad jag sett.

Tror du gör en storm i ett vattenglas och slösar din tid på det. Risken finns ju att den fixeringen bara är ngt som du känner du behöver och hade det inte varit detta så hade det varit ngt annat. Men om valet står mellan lycka och fettsugning eller olycka utan så är det väldigt enkelt. Men läs igenom vad jag skrev igen.
Svar på tråden Tjockt venusberg, män?