• Anonym (TS)

Toalett sprutar vatten, bra rörmokare i Stockholm?

Det här kom precis så olägligt som det kunde ha gjort för vi ska ha dop och gäster i helgen.. Men ja , den ena (som tur är har vi två) toaletten har börjat spruta vatten när man spolar så att det rinner ner på golvet. Har öppnat och sett varifrån det sprutar men tyvärr inget jag kan fixa själv så jag behöver ringa rörmokare imorgon.

Har ingen erfarenhet alls eftersom jag har bott i hyresrätt innan.. Jag hyr nu också (radhus) av en privatperson, han är jättetrevlig och egentligen kanske han ska fixa sånt men känner att jag hellre vill fixa det själv (och betala för rörmokare) eftersom det kan vara på grund av att min son har hållit på där , han drog i ?locket? häromdagen så det hamnade snett.. Så om det beror på något han har gjort vill jag inte besvära hyresvärden om jag inte måste. 

Är det någon som har tips på bra (och gärna billig) rörmokare i Stockholm? Bor en liten bit söder om stan. Förhoppningsvis är det inte en jättegrej att fixa.. men vågar inte hålla på och pilla själv för jag är rädd att jag förstör mer. 

Svar på tråden Toalett sprutar vatten, bra rörmokare i Stockholm?