• Jhannis

Race Across the world.

Nu startade Race Across the world. Så bra program och jag har redan innan dom startar  mina favoriter.

Tobbe trollkarl och Anders Överdård

Hoppas många hänger på detta tv program och hejar sin favorit.

• Svar på tråden Race Across the world.
  • Jhannis

Trodde inte att Sofia var så att allt skulle vara 5 kalssigt eftersom hon varit med i programmet Sofias Änglar....Gråter

• Anonym (d)
    Jhannis skrev 2025-09-04 21:10:42 följande:

Trodde inte att Sofia var så att allt skulle vara 5 kalssigt eftersom hon varit med i programmet Sofias Änglar....Gråter

vad är du ledsen över?
  • Jhannis
    Anonym (d) skrev 2025-09-04 21:27:14 följande:
    vad är du ledsen över?
    Att Sofia redan innan start visar vilket liv hom lever ....Ett liv i lyx och flärd.. Kan man inte bara vara vanlig och inte skryta med att man är rik.
  • Jhannis

Hoppas börderna kan genomföra hela resan.

Anders och Tobbe är två härliga killar. Och det Anders berättade åt Tobbe var hjärtskärande. Hoppas verkligen dom vinner.

• Anonym (H)

Inte hunnit titta denna gång.

• Jhannis
    Anonym (H) skrev 2025-09-11 21:41:04 följande:

Inte hunnit titta denna gång.

Vågar jag säga vem som kom först till loggboken eller ska jag vänta till du tittat?
  • Anonym (H)
    Jhannis skrev 2025-09-11 22:08:13 följande:
    Vågar jag säga vem som kom först till loggboken eller ska jag vänta till du tittat?
    Det kan du absolut göra då jag tittat lite sporadiskt.
  • Jhannis
    Anonym (H) skrev 2025-09-12 16:33:56 följande:
    Det kan du absolut göra då jag tittat lite sporadiskt.
    Ok bra....Det var Anders och Tobbe som kom först till loggboken Hjärta Så dom har fått fortsätta först vidare till nästa.
  • Anonym (H)
    Jhannis skrev 2025-09-12 17:56:32 följande:
    Ok bra....Det var Anders och Tobbe som kom först till loggboken Hjärta Så dom har fått fortsätta först vidare till nästa.
    Kul att det var dom.
  • Jhannis
    Anonym (H) skrev 2025-09-17 20:04:15 följande:
    Kul att det var dom.
    Ja det tycker jag med.
  • Anonym (H)
    Jhannis skrev 2025-09-17 20:27:22 följande:
    Ja det tycker jag med.
    Dom är mysiga personer.
  • Jhannis

Hoppas börderna kommer fram till check point utan och drabbas av sjukdomar resten av resan. Tobbe och Anders kanske börjar bli bättre vänner.

Magda och Tobias är så fina med varann.

Sofia undrar jag hur hon kommer att orka då hon inte äter nåt och hennes väninna som inte tänker på att pengarna ska räcka långt.

Svar på tråden Race Across the world.