Skipper123 skrev 2025-09-08 14:57:17 följande:
Plussade väldigt svagt för typ 3 eller drygt 2 veckor sedan. Hur det är möjligt vet jag inte 🤣 men ungefär 9-10 dagar efter ägglossning. Man såg knappt strecket men gjorde flera med tiden och ett cb med veckoindikator.
Mitt illamående har börjat smyga sig på med start för ungefär en vecka sedan, det är ännu inte så illa och går i vågor, men jag räknar med att det slår till ordentligt snart, då jag med mina 3 tidigare graviditeter mått fruktansvärt illa och kräkts ända fram till och med 05e månaden eller mer. Har lidit av hyperemesis gravidarum när jag väntat alltså mina barn, så jag tror inte jag slipper undan denna gången.
Övriga symptom är vansinnig trötthet, kissar 4 gånger nattetid och öm i tuttarna 😅
Men det hör till.
Vad tungt med missfall 🌸😞 Är det ok att jag frågar i vilken vecka det skedde?
Jag är oroad hela tiden att något ska ske.. särskilt då jag är 38 år fyllda och det tog iaf 5 månader innan vi blev gravida. Vill att veckorna springer iväg fort nu, helst att det vore vecka 12 redan så man åtminstone kan slappna av lite mer.
Jag önskar också att veckorna gick fortare.
Vecka 7+4 hände det. Jag är också orolig. Jag är 35 och har 3 barn sen innan (15år, 12år och 4år). Jag hade ju rester kvar och efter 6månader med det så fick jag jätteblödningar i en vecka. Jag började tro att jag inte kunde bli gravid igen. Det tar verkligen på en psykiskt.
Jag håller verkligen tummarna för oss och hoppas att vi får följas åt hela vägen.