• Anonym (Anni)

När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?

Jag hade dejtat en kille i tre månader och han verkade helt normal. Allt kändes bra tills han plötsligt visade sig vara helt sjuk i huvudet. Han försökte slicka mig i röven (!) och jag blev så chockad och äcklad att jag knappt trodde det var sant. Jag kände bara vad fan är det för fel på honom, det var så jävla sjukt. Efter det var det omöjligt att ens se på honom på samma sätt, jag dumpade honom direkt.

Har ni varit med om samma sak, att någon först verkar normal men sen visar sig vara så pervers och sjuk att man bara måste dra?

• Svar på tråden När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?
  • Anonym (B)

Nej. Men det beror ju på ens egna gränser. Jag gillar rimming och tycker absolut inte det är nåt avvikande med det.

• Anonym (X)

Frisk vet jag inte men helt ointresserad av sex. Det var jag som fick ta precis alla iniativ och sen var del lite pliktskyldigt i fem minuter. Trode först det var blyghet och skulle bli förändrats men ingenting hände. Bara att tacka för sig och dra vidare. Ingen att bygga något långsiktigt med.

• Anonym (Anni)
    Anonym (B) skrev 2025-09-08 16:18:52 följande:

Nej. Men det beror ju på ens egna gränser. Jag gillar rimming och tycker absolut inte det är nåt avvikande med det.

Okej men för mig var det helt sjukt. Jag har verkligen noll intresse för sånt och blev bara äcklad. Han kände mig efter tre månader och borde ha fattat att jag aldrig skulle vara med på det. Så visst, alla har olika gränser, men mina blev verkligen passerade där.
  • Anonym (X)
    Anonym (Anni) skrev 2025-09-08 16:26:06 följande:
    Okej men för mig var det helt sjukt. Jag har verkligen noll intresse för sånt och blev bara äcklad. Han kände mig efter tre månader och borde ha fattat att jag aldrig skulle vara med på det. Så visst, alla har olika gränser, men mina blev verkligen passerade där.
    Skönt att du upptäckte det i tid och kunde dra dig ur. En relation med helt olika syn på sex riskerar att kracha.
  • Anonym (f)
    Anonym (Anni) skrev 2025-09-08 16:26:06 följande:
    Åh han skulle gissat, stackars dig
  • Anonym (Nina)

Jag är rätt så öppensinnad sexuellt men när en kille jag dejtade vägrade göra det officiellt såvida jag inte ville ha ett öppet förhållande och att jag skulle vara okej både med att han låg med andra tjejer, samt att jag skulle gå med på trekanter med de tjejer han ville ligga med, och de eventuella tjejer jag skulle vilja vara med.

Som tur var blev det inte mer än några veckors dejting. Jag dömer inte andra för att de har öppna förhållanden men det är verkligen ingenting för mig.

• Anonym (Anni)
    Anonym (f) skrev 2025-09-08 16:34:49 följande:
    Åh han skulle gissat, stackars dig
    Han borde frågat först, Hade nog dumpat honom oavsett visserligen.
  • Anonym (f)
    Anonym (Anni) skrev 2025-09-08 16:50:14 följande:
    Han borde frågat först, Hade nog dumpat honom oavsett visserligen.snacka om sexuellt avvikande, kan inte ens bli frågad
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nightstride)

Helt ärligt. Det ingår i allmänmänskligt sans att man inte slickar varandra i rumpan. Frågar du hundra personer på gatan om de skulle gå med på att slicka någon där skulle minst 99 svara tvärt nej. Här på FL råder en kraftig överrepresentation av människor som slipat bort sina naturliga gränser. Lyssna inte på dem, det är helt okej att tycka att beteendet är sjukt. 

Svar på tråden När insåg ni att någon ni dejtat inte var sexuellt frisk?