Hej igen allihopa! 😄 Skrev i början av tråden men har varit tyst ifrån mig ett tag nu då jag haft bröllop och resa men nu är jag tillbaka och ville kika in igen! Vad kul att så många är med, ska bli så kul att följas åt 🌸 Grattis till er!
Uppdaterar lite! Är i v9+1 nu och ät beräknad 3/5 enligt Preglife, 29 år, inte barn sedan innan, fick tidigt missfall i v6+4 i maj i år så vågade inte hoppas för mycket men oron släppte mer när jag passerade 6+4 denna gången. Ska på första ultraljudet nu den 2/10 och håller tummarna att allt ser bra ut då ❤️
Haft illamående till och från sen start, har inte kräkts i alla fall vilket jag är så tacksam för! Hungrig hela tiden, men har ofta känt mig osugen på typ all mat haha, så störig kombo. Sjukt törstig speciellt i början, men har börjat lägga sig lite nu. Öm i brösten också sen start. Trött. Kissnödig och vaknar på natten av det. Som jag läste att andra av er också skrivit så har min mage varit helt bananas hahah, men blev bättre från v8+0. Hade bara läst om förstoppning så var lite orolig att jag blivit matförgiftad/magsjuk när min mage snarare reagerade tvärtom, men var tydligen relativt vanligt det med. Tog visiblin mot magen och det blev bättre även om det inte gick över. Postafen har oftast hjälpt för mig mot illamåendet också 🌻
Jag uppdaterar BF-listan, hoppas att jag gör rätt ☺️
💕BF-lista maj -26 💕
3/5 - Skipper 12
3/5 - Solsol96
5/5 - Humlan
7/5 - haringenfantasinuheller
14/5 ttcjuliaa, Andra barnet
18/5 - Miniblomma
20/5 - Mololo
21/5 - Babybooom24
23/5 - Yny
23/5 - Björken88