Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

Bf - Maj 2o26 👣💜

BF runt 28/5. 

Hade bim igår men haft positiva test sen i måndags. Fick dock igår brun flytning och idag rosa på pappret så är orolig för missfall. men fortsatt starka test. Känner mig förvirrad och orolig. Någon som har liknande ?

• Anonym (G)
    yny skrev 2025-09-19 06:56:33 följande:
    Med min första så blödde jag redan samma kväll jag plussade, på BIM+1. Rosa, sparsam blödning som övergick i bruna flytningar. Sen höll det på så många gånger efter det under hela första trimestern. Gossen är snart två år. Så det kan gå bra ❤️ 
    Okej. Bara hoppas det går bra antar jag. Fick ett fint pluss idag men väldigt orolig att det ska bli ett missfall. 
  • Anonym (G)
    Junieverse skrev 2025-09-19 11:27:58 följande:
    Vi verkar ha samma BF ❤️🥰

Ang bruna flytningar behöver det verkligen inte vara farligt men om du får ont i kombination bör du kontakta vården ✨🙏🏻.  Eller om det ökar och du blir jätteorolig också för den delen bara för din egen skull ? Jag drabbades av X i mars och just Små bruna blödningar kan vara ett tidigt tecken att ha koll på men ofta i kombination men smärta ( dock hade inte jag så ont ). 

Tror och hoppas det i ditt fall  inte är något konstigt alls 🌸
    Jaa 🥰❤️ så kul! 🥳

Ah, ska ha koll på det. orolig är man ju, just nu har jag inte haft något mer sen i morse så hoppas verkligen det inte blir mer! Har ju fått fortsatt starkare test i alla fall.

tack ❤️hoppas det med
  • Anonym (G)
    Junieverse skrev 2025-09-19 14:04:16 följande:
    Låter bra det och jag hoppas inte du blev mer orolig av vad jag skrev ❤️ kan ju säga att det är så lite som 1-2% av graviditeter som är X så det är inte vanligt 😅? 

Skönt att dina tester är starka! jag var så glad när jag testade strax innan BIM och fick tydliga ( om än inte likasom kontrollstrecket ) linjer och sen 2-3 v på veckoindikator 😍. Nu är jag någon fag efter BIM men ska nog inte testa mer om jag kan hålla mig? 

Jag har fått tid nu för tidigt VUL om 2 veckor då jag borde vara 6+2 enl mina appar för kolla att placeringen är rätt denna gång. Håller tummarna 🥹🙏🏻

För övrigt har jag fått sjukt ömma bröstvårtor 🤣 typ nudda inte mig känsla. Någon som känner igen sig ??

Nej absolut inte, skönt att höra både bra och dåliga historier. Även om man är orolig och inte riktigt vet vad man ska tro.  Har inte skrivit in mig på Mvc än. Funderar på ta helgen och se hur det utvecklar sig. Både med test och flytningarna. 

hehe jag testade mig bara 1 gång vid min graviditet med vårt första barn. 😆 denna gången har jag testat varje dag nu. 

kul! Håller tummarna att allt går bra och ser fint ut ❤️🥰

haha hade det med min första, inte haft det än dock. 

• Anonym (G)
    yny skrev 2025-09-20 06:23:08 följande:

Har testat varje dag sen i måndags och varit orolig över att teststrecket varit ganska svaga (men stigit), men nu idag fick jag ett jättestarkt plus (lika starkt som lontrollinjen) och det känns såååå skönt!! 😭 Nu kanske man ändå vågar hoppas att det faktiskt kan gå?! Vet att det inte betyder att det går bra hela vägen men ändå skönt att det verkar utvecklas som det ska hittills ❤️

Har nästan inga symtom heller så det har spätt på oron, det var exakt samma med första barnet. 
    Nu är jag dock jätteöm typ upp mot armhålorna?? Alltså i brösten men inte själva brösten liksom, svårt att förklara 😂 men hade aldrig så med första barnet, kan typ inte röra armarna ordentligt 😅 ibland kommer en liten våg av illamående över mig också men det går över lika snabbt. 

Hur går det för er andra? 💕

Grattis till det starka plusset 🥳🥳😍

förstår dig, men det kommer säkert i gång med alla möjliga symtom tillslut 

jag fortsätter få starka test, har mina bruna flytningar (väldigt lite dock, hoppas det går över idag!) annars lite ömma bröst Och trött 😴😴
Svar på tråden Bf - Maj 2o26 👣💜