Inlägg från: Babysheep |Visa alla inlägg
  • Babysheep

Bf - Maj 2o26 👣💜

Hej hallå! Jag plussade denna vecka, svaga svaga streck först och så tydligt gravid 1-2 på ett CB digital.
    BF 21.5 enligt en app. 

Jag har ett barn sen tidigare men det känns ändå stort och läskigt och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
    Går runt och väntar på illamåendet nu.

• Babysheep

När kontaktar ni mvc? 
    Det känns så tidigt att ringa redan, är i v 5 (4+0) idag.

• Babysheep
    Anonym (Solsol96) skrev 2025-09-12 22:41:39 följande:
    Jag ringde så fort jag fick ett positivt graviditetstest. Då blev jag bokad till inskrivningsmöte och VUL med, verkar vara mycket uppbokat i alla fall där jag är inskriven, så kanske bra att ringa in om man vill boka in ett relativt tidigt VUL🤷?♀️😊
    Jag bokade in en första telefontid igår, det blev först 23:e så det verkar vara mycket uppbokat här med.

Det är säkert olika regler på olika ställen men här får man inget UL förrän i v 12 så det känns inte superbråttom med att skriva in sig. 😅
  • Babysheep

V 4+4 idag och nyss var jag på toa och upptäckte en liten brunaktig flytning i trosan. När jag torkade mig var även pappret lite brunrött.

Nu har jag ju givetvis total panik och är rädd för missfall. Har någon snälla nåt lugnande ord för mig?

• Babysheep

Min graviditet slutade tyvärr i missfall igår i 5+4 så jag får lämna tråden igen. 

• Babysheep
    Annpor skrev 2025-09-19 09:25:28 följande:
    Så himla trist,  ledsen för din skull! Det är tufft med missfall, ta hand om dig och stor kram! ????🙏🏻
    Tack för omtanken. ❤️
Svar på tråden Bf - Maj 2o26 👣💜