Inlägg från: Björken88 |Visa alla inlägg
  • Björken88

Bf - Maj 2o26 👣💜

Ville bara ansluta mig hit då jag precis fått ett starkt plus😁 Såå glad!!
    Är enligt beräkning i v6 (5+0) om jag förstår hur man räknar rätt 😅 Blir mitt första barn och jag är 37 år och är nervös att få missfall eller annat ska bli fel.
    Jag och sambon har försökt i 3 månader (gick innan på p-piller i ca 15 år utan paus), så ändå tacksam att det funkat så smidigt änsålänge, känner deesvärre många vänner som haft det svårt och fått genomgå ivf mm... 
    Men nu ska jag njuta och få dela min glädje tillsammans med eran glädje 🌸 Ha en fortsatt fin söndag! 

• Björken88

Tack alla🥰 så fint välkomnande! 
    Så roligt som sagt att vi är några lite äldre som är gravida och följs åt♥️
    Just nu försöker jag komma i kontakt med mvc så jag kan bli inskriven. Men är svårt då jag jobbar som jag gör och inte har möjlighet att ringa, sen när jag slutar så har de stängt.. Men ska försöka hitta lucka imon! Är av ganska stor vikt då jag äter levaxin och behöver få mina blodvärden kollade så fort som möjligt..
    Men försöker inte stressa över det för mycket🌸

• Björken88

Haringenfantasinuheller- Jo jag skrev till dem på 1177 men de ville ha telefonkontakt så gick inte boka tid där utan de skrev bara att jag skulle ringa för bokning mm.. Lite dumt kan man tycka då mina nuvarande omständigheter gör det svårare😊

Men nu har jag ringt, fått tid för inskrivning 21 oktober🥰. Kommer vara i v10 då, så ganska sent men har svårt att kunna tidigare tid då jag befinner mig i annan stad långt bort måndag till fredag till v42. 
    Hade ju inte planerat att bli gravid så fort med jobbet i annan stad dessa veckor men får lösa det ändå😅💪

Fick tid att ta blodprov nu med men hos min vanliga vårdcentral på måndag morgon, då mvc inte hade en lämplig tid som passar mig iom att jag åker ganska tidigt måndag morgon och kommer hem sent fredag ef.