Junieverse skrev 2025-09-16 10:00:55 följande:
Mololo skrev 2025-09-16 07:19:28 följande:
Ja egentligen vill man ju inte klaga över att man mår bra. 😅 Men det hade varit skönt med något slags bevis på att hormonnivåerna ökar..
Jag har också ett X i bagaget, så funderar på att försöka boka in ett tidigt VUL. Men vill gärna vänta tills man kan se hjärtslagen, så gärna att jag gått 6 hela veckor åtminstone. Men är ju 4+5 idag så kanske måste ringa snart för att få en passande tid i alla fall.
Tänk att vi är så många som gått igenom traumat av ett X ❤️ Känns overkligt att fått se Gravid på stickan igen 🥹!
Siripiri, jag blir så glad att höra ditt sitter rätt ❤️ håller alla tummar för mig och Mololo också! Nu är det vår tur ✨
Jag är före BIM fortfarande ( tror 3+6 ) så jag tänkte vänta till måndag iallafall innan jag ringer och bokar tidigt VUL som kanske blir i v.6 ungefär då. Hoppas också kunna se hjärtslag så kanske man kan slappna av lite mer 🤗
Ja det är hemskt 😩 Men så fint att det går ändå🥹
En kompis gick igenom det för några år sedan och sen dess har hon fått två barn 🥰 Sen har jag, pga pratat om det med vänner och bekanta, upptäckt att det händer kvinnor lite överallt, men få som pratar om de. ♥️ samma sak med missfall.
Ja jag är vecka 17 imorgon och ska göra rul om 3 veckor ☺️♥️