Bf - Maj 2o26 👣💜
HejHej :). Hoppar in i tråden. Är två kvinnor som önskat få barn i många år. Plussade för två veckor sedan, svagt. Sedan dess har testerna blivit starkare och nu blir de inte starkare. Är mycket tidigt för mig ännu, är i v. 5+4. Ska på första graviditetsultraljud 17/10 (v. 7+6) så då får vi se om det ser okej ut. Så just nu är det en skör tid, mycket tankar och funderingar. Kan bli att BF justeras mem barnmorskan fick fram 26/5.
Har genomgått IVF med fryst embryo och har plussat efter fjärde försöket (2 inseminationer och 2 IVF), plussade dock på första inseminationen men blev tidigt missfall. Så nu är man lagom orolig och missfallsnojan är där hela tiden.....
Känner mig mest uppblåst. ökad hunger, trötthet, molvärk och lite ömma bröst. Ännu inget direkt illamående eller konstig smak/lukt. Stannat hemma två dagar från jobbet pga känner mig sååå slut...
Ska uppdatera när jag har varit på VUL och se om det finns något liv där... är så rädd
.
Bilden nedan är tagen ruvardag 17 efter FET (frysåterföring med femdagars blastocyst). Har 3 embryon kvar i frysen.
Hoppas på knytet <3
Spännande att följa er alla här.

💕 BF-lista maj -26 💕
14/5 ttcjuliaa, Andra barnet
23/5 - Bellis9207

. Känns ju galet tidigt men man vill ju samtidigt våga tro/hoppas lite! Tror dock inte helt på det förrän ultraljudet jag ska göra den 14/10. Jag vill se att ett hjärta pickar...
Nu har jag varit på tidigt ultraljud, fick se det illa knytets hjärta slå och det mötte till 1,47 cm och vecka 7+6. Känns som en riktig milstolpe efter den här IVF-resan. Nu hoppas vi att det fortsätter stanna <3