Inlägg från: Darkhorse2020 |Visa alla inlägg
  • Darkhorse2020

Bf - Maj 2o26 👣💜

Bellis9207 skrev 2025-10-20 22:20:50 följande:

Hej alla! 

det här blev inte alls som jag tänkt 😢 blir tyvärr ingen maj bebis för mig 💔 har haft kraftiga blödningar och kramper nu i 8 dagar och idag kom missfallet va jag tror, blödningen kom samma vecka som jag sätt det lilla hjärtat ticka 💔 har tyvärr inte fått komma in till gynakuten då dom sa att kroppen sköter detta själv. Jag är så ledsen o krossad just nu, men bara att bryta ihop och komma igen, det var inte våran tur denna gång. 

Skickar er massa kärlek och jag önskar er alla en fin graviditet ❤️❤️ ta hand om er! 

Hej ❤️ ville bara skriva att du inte är ensam! Jag började också blöda för ett par veckor sedan när jag trodde att jag var i vecka 13. Fick inte heller komma in på gynakuten men det visade sig vara ett missed abortion, hade slutat växa för 6 veckor sen ungefär, också direkt efter jag fick se tidiga hjärtslag :( i tisdags kom allt ut naturligt (efter den första tabletten). Är också så himla ledsen att det inte blir en maj-bebis. Skönt att inte vara ensam men jag beklagar att du också går igenom liknande. Skriv till mig privat om du vill prata ❤️❤️
Svar på tråden Bf - Maj 2o26 👣💜