Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

Bf - Maj 2o26 👣💜

Hoppar in i tråden! Plussade i fredags med mitt 3e barn. har tvillingar som är född maj 2024 så det kommer bli två år emellan 😍 

• Anonym (Hanna)

Har inte heller skrivit något här sen jag plussade. Vi gjorde NIPT i veckan så väntar på resultat och fick se DOM. Det var tvillingar!! 🤯 Ska inte ljuga och säga att det kom som en chock.. och kanske inte sådär superglad först vid beskedet? Men nu är jag och mannen SÅ glada och jag kan knappt vänta tills vi får reda på vad det är för kön. 🥹 Barnmorskan trodde det var enäggs och nästa vecka ska jag till sjukhuset för att göra ultraljud där för att fastställa vilken sorts tvillinggraviditet det är. 

• Anonym (Hanna)
    RainbowFamilyDreams skrev 2025-11-20 15:59:15 följande:

Tog Nipt förra onsdagen, fick idag meddelande att Karolinska haft haveri och typ slarvat bort mitt test... så de hade inte ens påbörjat analys :(. Så nu måste jag ta ett nytt på måndag och vänta i två veckor till?!! Då är jag bannemig i vecka 17?? Blir orolig och stressad... och att få till Nipt Express går knappt heller att hitta. Nån som varit med om samma?

Men nej!! Jag gjorde också NIPT förra veckan men fick svar nu på morgonen. Skickades också till Karolinska så måste haft sån tur.. 

Mitt NIPT visade normalt! Och! Jag väntar två enäggstjejer 😍😍 

Svar på tråden Bf - Maj 2o26 👣💜