• Anonym (Lollo)

Hcg blodprov

Någon som tagit hcg blodprov? Jag har tagit idag, fick 52.  Ska lämna nytt redan imorgon! De vill se vart de tar vägen.

är ca 4+3, gravid men inte på klinikens test och där såg man inget på vul. 

blöder sen BIM typ.. inte som mens men jag blöder. (Värk några dagar, just nu borta) Därför sökte jag vård. 

förstår att de inte går att säga varken bu eller bä.. men har så svårt att veta om jag är gravid eller om de är missfall. Blir galen av det här. 

• Svar på tråden Hcg blodprov
  • Anonym (Cc)

Tagit båda mina graviditeter. Hur längesedan är det som du fick positivt graviditetstekt? ❤️

• Anonym (Lollo)
    Anonym (Cc) skrev 2025-09-11 18:02:10 följande:

Tagit båda mina graviditeter. Hur längesedan är det som du fick positivt graviditetstekt? ❤️

Svagt söndags. Sen tog jag ett digitalt istället på Måndagen där det stod gravid. Tog ett igår kväll eftersom klinikens var negativt, och det var mitt starkaste hittills på streck sticka 😊

har aldrig varit med om blödning vid mina andra graviditeter så man blir förstås orolig. 

• Vallmo93
    Anonym (Lollo) skrev 2025-09-11 19:34:30 följande:

Svagt söndags. Sen tog jag ett digitalt istället på Måndagen där det stod gravid. Tog ett igår kväll eftersom klinikens var negativt, och det var mitt starkaste hittills på streck sticka 😊

har aldrig varit med om blödning vid mina andra graviditeter så man blir förstås orolig. 

Hur har det gått? 😊

jag fick lämna hcg blodprov när jag utreddes för utomkvedshavandeskap. Dessvärre utvecklades det inte som det ?ska? men dubbel ökning varannan dag, och det kunde konstateras efter några dagar. 

Hoppas det gått bra! ❤️

• Anonym (Lollo)
    Vallmo93 skrev 2025-09-14 21:15:43 följande:

Hur har det gått? 😊

jag fick lämna hcg blodprov när jag utreddes för utomkvedshavandeskap. Dessvärre utvecklades det inte som det ?ska? men dubbel ökning varannan dag, och det kunde konstateras efter några dagar. 

Hoppas det gått bra! ❤️

Hej!

Har inte blivit klokare, testet efter 24h hade bara ökat lite. Ska lämna nytt idag så de känns lite som att de är dagens test som spelar roll faktiskt.. då blir de 3 dygn sen senaste testet🥵

• Vallmo93
    Anonym (Lollo) skrev 2025-09-15 07:32:21 följande:

Hej!

Har inte blivit klokare, testet efter 24h hade bara ökat lite. Ska lämna nytt idag så de känns lite som att de är dagens test som spelar roll faktiskt.. då blir de 3 dygn sen senaste testet🥵

Håller tummarna det utvecklar sig bra för dig! Ovissheten är det jobbigaste ❤️
  • Anonym (Lollo)
    Vallmo93 skrev 2025-09-15 09:46:50 följande:
    Håller tummarna det utvecklar sig bra för dig! Ovissheten är det jobbigaste ❤️
    Tyvärr var det mycket lägre idag. (23) så de var missfall tyvärr . Nästa gång kanske 🙂💖
Svar på tråden Hcg blodprov