• Anonym (Sara)

Tar era män alltid hänsyn till er njutning?

Jag har fått minskad sexlust senaste månaderna och har därför haft jättesvårt att komma när vi haft sex. Förut kom jag lätt bara genom penetration. 

Han tar sällan hänsyn till min njutning när vi har sex och har aldrig gjort det i större utsträckning. Det händer ju, men inte så ofta. Dessutom kommer han oftast väldigt snabbt. För mig har det inte varit något problem förrens nu, när min sexlust avtagit.

Detta har lett till att jag nu mera inte kommer när vi har sex och hans "huvudakt" blir som mitt förspel. Så när han är klar är ju jag upphetsad och vill ha mer men det vill han sällan ge mig, skyller på att klockan är mycket och att han är trött - trots att han tog initiativet och var jättepigg 5 min tidigare. 

Är dom flesta män så här?

• Svar på tråden Tar era män alltid hänsyn till er njutning?
  • Limpan10

Jag ger kvinnan njutning vid sex också och ser kvinnan ska få sin del I det.

• Anonym (Helt ok)

Nu är vi i swingersvärlden, men min min partner sätter alltid min och andra människors njutning före sin egen.
    Han njuter av att se att jag och andra njuter av det han gör med oss.

Upplever att de flesta män i swingersvärlden jobbar så. Att kvinnors njutning är prio 1 och jag har sällan råka ut för självcentrerade egon där.

• Queen81

Hade torkat ut fullkomligt av att vara med en man som så totalt struntade i min njutning. 

• Anonym (Minfd)

Min fd man var fantastisk på att ge mig njutning. Och han höll både på med aerobics och gymmade för att på akrobatiskt maner kunna tillfredsställa mig på alla möjliga sätt och han låg verkligen inte på latsidan. När jag frågade om han ville att jag skulle suga av honom när han låg ned så föreslog han alltid en 69:a, för han ville inte känna sig som en egoist som bara tänkte på sin egen tillfredsställelse. Så tycker jag alla män ska vara.

• Anonym (Sara)
    Queen81 skrev 2025-09-11 15:50:56 följande:

Hade torkat ut fullkomligt av att vara med en man som så totalt struntade i min njutning. 

Ja, man blir minst sagt besviken!! Speciellt när jag gör det tydligt för honom hur sugen jag är!
  • Anonym (The Meg)

Ha inte sex om du inte är sugen på det.
    Du riskerar att sabotera lusten permanent. 

• Anonym (Sara)
    Anonym (The Meg) skrev 2025-09-11 16:02:22 följande:

Ha inte sex om du inte är sugen på det.
    Du riskerar att sabotera lusten permanent. 

Jo men lite lust har jag. Den är bara inte tillräckligt hög för att jag ska vilja ta eget initiativ till sex och jag har svårare att komma. Men när vi väl börjar så tycker jag ju det är skönt. Och precis när jag börjat bli upphetsad så kommer han och då är akten oftast slut, även om jag tydligt visar att jag inte vill det ska ta slut än. 
  • Anonym (H)

Mina första elva var så men inte min nuvarande. Så ja, jag skulle säga att det är väldigt vanligt.

• Anonym (A)

Absolut så tar han hänsyn till min njutning.

• Anonym (The Meg)
    Anonym (Sara) skrev 2025-09-11 16:17:39 följande:
    Jo men lite lust har jag. Den är bara inte tillräckligt hög för att jag ska vilja ta eget initiativ till sex och jag har svårare att komma. Men när vi väl börjar så tycker jag ju det är skönt. Och precis när jag börjat bli upphetsad så kommer han och då är akten oftast slut, även om jag tydligt visar att jag inte vill det ska ta slut än. 

Agera på din lust i stället. Om sexet enbart sker på den andres lust så kommer din att gradvist urholkas och dö ut.

Det är lite underligt att betrakta sexakten som förspel. Ha inte sex förrän du är upphetsad.

Svar på tråden Tar era män alltid hänsyn till er njutning?