-
-
Svar på tråden Vill testa använda buttplug under sex som man, hur tar man upp det med sin sambo?
-
Om hon gillar att domineras så ska du verkligen inte nämna det. Vissa saker får man bara tugga i sig. Eller hitta en tjej som gillar lite fjolligare pojkar.
-
Att våga njuta av det som ger män nästan mest feeling som en plugg eller p-punktsmassage är knappast fjolligt.Anonym (Fjolligt) skrev 2025-09-12 15:08:42 följande:
Om hon gillar att domineras så ska du verkligen inte nämna det. Vissa saker får man bara tugga i sig. Eller hitta en tjej som gillar lite fjolligare pojkar.
Det är väl mer svagt att avstå sina potentiellt bästa orgasmer i livet p.g.a. vad någon annan _eventuellt_ skulle tycka?
Jag föreslår att du gör som smarta personer gör- köp en och lär dig använda den själv först.
Så kan du hinta om den till henne sen och se vad reaktionen blir. Kanske är hon okej med att den är med bara du sköter det själv, kanske hon får nya idéer om hur hon kan bli din bästa partner. -
Vilken BS! Det går självklart att få in butt lekar på den dominanta och fortfarande ha kvar den dominerande rollen. Det är bara inskränkta människor som fortfarande tror att den som blir penetrerad är den som måste vara undergiven.Anonym (Fjolligt) skrev 2025-09-12 15:08:42 följande:
Det kan vara en riktig power trip om man beordrar det på rätt sätt men det kräver att man kan läsa av stämningen och är väldigt trygg i sin dominanta roll.
Min partner visste att jag använt pluggar innan. Så jag passade på att trycka in en medan jag satte på henne bakifrån första gången. -
Fast du som man som själv gillar att få den i röven är knappast rätt person att avgöra som är sexigt för en kvinna. Dominant med en plugg i röven?? Haha, nej du.Anonym (Dominant) skrev 2025-09-12 20:44:48 följande:Vilken BS! Det går självklart att få in butt lekar på den dominanta och fortfarande ha kvar den dominerande rollen. Det är bara inskränkta människor som fortfarande tror att den som blir penetrerad är den som måste vara undergiven.
Det kan vara en riktig power trip om man beordrar det på rätt sätt men det kräver att man kan läsa av stämningen och är väldigt trygg i sin dominanta roll.
Min partner visste att jag använt pluggar innan. Så jag passade på att trycka in en medan jag satte på henne bakifrån första gången. -
Fast är det egentligen fjolligt? skulle vara ja om man skulle bli påsatt av en man men så tar ju också homos och kramas, hånglar, blir avsugna osv. Är man då bögig om man får ex avsugning exempelvis? Av en kvinna då. Men hur i helvete tar man fram en sådan konversation? Hamnar erkänna att jag vid enstaka tillfällen testat en av våra buttplugs.. jävlar vilken orgasm. Fast skuldkänslor regnar dock sekunden man kommer.. Skulle dock gärna vilja testa vid sex kan tänka mig orgasmen blir sinnes vid sex. Vi är dock väldigt öppna och hon har faktiskt ett par gånger när vi började träffas lite rört röven med fingrarna men vet dock inte om det var på skämt eller inte och ?dragit mig undan? lite. Är dock heller inte intresserad av att ha ett finger i röven, känns lite äckligt att ha ?någon inne i mig?. Däremot en buttplug går jag igång på :| debiterat en längre tid om det är något att upp då hon är väldigt öppen i sängen sammt vi är väldigt öppna med varandra.