• Anonym (Förvirrad)

På fyllan

Jag har nyligen fått reda på att jag som är en 32 årig hetero man ska ha blivit avsugen av en väldigt feminin och "bögig" homosexuell snubbe när jag var helt extremt full på en kräftskiva för ett par helger sedan.

Jag har noll minne av detta och vet helt ärligt inte hur jag ska reagera över denna situationen.

• Svar på tråden På fyllan
  • Anonym (Tips)

Kanske ska ta en paus i festandet?

• Anonym (Förvirrad)
    Lynx123 skrev 2025-09-12 19:10:13 följande:

Känner du att du har blivit utsatt för övergrepp?

Nja inte riktigt för tydligen så hade min systers man sett allt som hände och det var han som berättade för mig att det hade hänt, jag hade tydligen stått och pissat ute i trädgården och haft gigantiska problem med balansen och att knäppa upp byxorna så jag hade fått hjälp med att kunna stå upp utan att trilla av honom och enligt min svåger så hade jag när jag hade pissat frågat om att få min penis sugen ren eller något liknande så det var inte så att jag låg helt utslagen på marken liksom 
  • Anonym (Förvirrad)
    Suzzan99 skrev 2025-09-12 19:10:16 följande:

Du är uppenbarligen bisexuell. Stort grattis!

Det vete fan 
  • Anonym (69"-man)

Du var uppenbarligen lite bi-curries där och då. Om du inte känner så nu så är du inte bi. Om du fortfarande är nyfiken så är di precis samma person som tidigare fast med möjligheter att njuta tillsammans med fler människor.
    Det viktigaste är att det inte var ett övergrepp.

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (69"-man) skrev 2025-09-12 20:50:54 följande:

Du var uppenbarligen lite bi-curries där och då. Om du inte känner så nu så är du inte bi. Om du fortfarande är nyfiken så är di precis samma person som tidigare fast med möjligheter att njuta tillsammans med fler människor.
    Det viktigaste är att det inte var ett övergrepp.

Det enda som jag tycker är lite dåligt är att snubben ser hur packad jag är och ändå suger min kuk men sen så var han också berusad så det är svårt att säga något om det
  • Lynx123

Om du inte upplever det som ett övergrepp så är det det viktigaste.

Issue nummer två är alkoholintaget. Inte riktigt okej att få en sådan blackout.

Ta hand om dig själv!

• Anonym (69"-man)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2025-09-13 01:22:45 följande:
    Det enda som jag tycker är lite dåligt är att snubben ser hur packad jag är och ändå suger min kuk men sen så var han också berusad så det är svårt att säga något om det
    Han såg väl sin chans och om han också var full så var omdömet inte det bästa när du bjöd in. Dumt men sånt händer.

Om du är rädd för att bli pikad eller så att någon hört det och påstår att du är bög så kan du äga situationen med att svara:: Jag har provåkt den karusellen och mådde riktigt skit efteråt, så det var inte för mig.

Hoppas det mognar till ett minne du kan skratta åt en vacker dag.
  • Anonym (Man)

Man kan prova allt en gång. Skoja bara. Tycker faktiskt inte att det va så farligt. Blev en fylle grej. Kanske ta några öl mindre nästa gång bara.  

• Meddelande borttaget
Svar på tråden På fyllan