• Anonym (//)

Män, är det okej om hon har sex med andra tjejer (och kanske män)?

Om du hade haft en tjej som är bisexuell, skulle du då vara okej med att hon har sex med tjejer också? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, är det okej om hon har sex med andra tjejer (och kanske män)?
  • Anonym (Man)

Nej! Jag skulle aldrig acceptera otrohet oavsett kön.

• Anonym (Örjan)

Självklart skulle hon få träffa andra kvinnor för det är en del av hennes sexualitet som jag inte kan tillfredställa. Var tidigare tillsammans med en bisexuell kvinna och vi var både swingers och tantriker så hon fick leva ut hela hennes sexualitet på ett öppet och ärligt sätt.

• Ztiff2

Min tjej har sex med andra män och skickar mig bilder, bästa! 

• Anonym (Lycklig man)
    Anonym (Man) skrev 2025-09-15 10:13:14 följande:

Nej! Jag skulle aldrig acceptera otrohet oavsett kön.

Det är väl inte otrohet om man är öppen med det?
  • Anonym (Lycklig man)
    Ztiff2 skrev 2025-09-15 10:32:46 följande:

Min tjej har sex med andra män och skickar mig bilder, bästa! 

Visst är det! Finns inget bättre 😊
  • PorterPelle

För min del är det helt okej så länge vi är överens om det. Vi är swingers och löser det på vårt sätt och trivs utmärkt med att vi har sex med andra tillsammans.  Hon har sex med kvinnor och andra män, jag har sex med andra kvinnor men vi är alltid tillsammans när vi gör det. För oss är det ett underbart inslag i sexlivet, för andra är det inte lika självklart. 

• Anonym (Polyman)

Är i ett polyförhållande med min tjej, för mig är det ok att hon har sex med andra män då jag ligger med andra kvinnor. Jag vill dock inte att hon har analsex med andra män, där går min gräns.

• Anonym (Majs)

Självklart desto mer desto bättre

• Anonym (Tja)

Hihi ja självklart får hon ha sex med andra men jag är gärna med på ett hörn. Min tjej älskar när jag bjuder in mina vänner för att leka med henne.

• Anonym (Kenje)

Nej, inte ok nånstans. Bikvinnor är inget som lockar det heller.

• Allan 1

Om hon vill ha sex med andra, är öppen och ärlig så får hon gärna de. 
    Tycker hon inte jag kan tillfredsställa henne behöver hon ju hitta de på annat håll. Jag ska inte hindra henne från att få ha ett bra sexliv.
    Men jag hoppas få samma tillåtelse om jag känner att jag behöver de. 

Svar på tråden Män, är det okej om hon har sex med andra tjejer (och kanske män)?